دامن زدن به اختلافات یک خیانت بزرگ است/ نقد کنید اما تخریب نه

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از ۲۰ خودروی عمومی شهرداری آبادان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد مسعود نبی اکرم(ص) اظهار کرد: امیدوارم برکت خدمات مسئولان بر مردم جاری باشد.

وی ادامه داد: اخلاق پیامبر اسلام باید به عنوان نقشه راه باید سرلوحه کار و امور ما و مسئولان قرار گیرد.
امام جمعه آبادان تصریح کرد: داشتن قرآن کریم در دست، تنها به منزله اصلاح در رفتار نیست بلکه تا وقتی که اراده و تصمیم نباشد انسان دائم درجا می‌زند.

ابراهیمی‌پور تاکید کرد: نگاه وحدت یک نگاه درون‌گرایی در کشور است، نگاه احزاب و گروه‌های سیاسی به یکدیگر باید نگاه وحدت آمیزی باشد.

نماینده ولی فقیه در آبادان افزود: وحدت مسئولان و نهادهای مختلف در شهر، اگر با پیشرفتی همراه شود نشان از همدلی است و اگر دچار عقب افتادگی شده باشد، در اثر وجود اختلافات است و این آفت بزرگی است.

امام جمعه آبادان عنوان کرد: به جای اینکه انرژی‌ها صرف پیشرفت شود، در صورت نبود وحدت صرف تخریب و جوابگویی به یکدیگر می‌شود و این یک خیانت آشکار و بزرگ است که انسان به اختلافات دامن بزند و جامعه امروز توان و کشش به دامن زدن به اختلافات را ندارد.

وی اظهار کرد: هشت ماه کشور از جریان فتنه صدمه دید و اگر همدلی وجود داشت این اتفاقات رخ نمی‌داد، نقد کردن خوب است اما تخریب نکنید، ما باید اتحاد و همدلی سرلوحه کار خود کنیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.