دیماه ۹۵، بیمارستان تامین اجتماعی آبادان بهره برداری می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان بر اتمام کار ساخت بیمارستان ۱۶۶ تختخوابی تامین اجتماعی مرکز شهرستان در زمان مقرر -دیماه ۹۵- تاکید کرد.

عزیزالله شهبازی به رسانه ها گفت: کلنگ زنی این بیمارستان، آبان ماه سال ۹۰ انجام شد و اجرای آن پس از اتمام خاکریزی، تسطیح، حصار کشی و شمع کوبی از سوی سه پیمانکار در اسفندماه سال ۹۲ آغاز شد.

وی با بیان مساحت ۳٫۵ هکتاری این بیمارستان افزود: بیمارستان ۱۶۶ تختخوابی تامین اجتماعی در شش طبقه و زیر بنایی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع احداث می شود.

شهبازی ادامه داد:اعتبار اولیه ساخت این بیمارستان ۴۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شد که تاکنون ۴۰ میلیارد ریال آن هزینه شده است.

فرماندار ویژه آبادان همچنین از اتاق های عمل، زایمان، سی سی یو، آی سی یو، آزمایشگاه، داروخانه و رادیولوژی به عنوان بخش های پیش بینی شده این بیمارستان نام برد و تصریح کرد: تمامی مصالح قابل استفاده در این ساختمان اعم از آهن آلات، سیمان، آجر ماسه و غیره از شهرستان آبادان و مرکز استان تهیه شده است.

معاون استاندار خوزستان تصریح کرد:پیش بینی می شود با روند اختصاص اعتبارات و پیشرفت فیزیکی بیمارستان، این طرح در موعد مقرر تکمیل و بهره برداری شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.