کارلوس مانوئل از وضعیت نفت آبادان در نیم فصل اول می گوید

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: کارلوس مانوئل از عملکرد تیم خود در نیم فصل اول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور ابراز رضایت نموده و گفت: در آخرین مسابقه خود بازی خوبی را انجام دادیم و در برخی دقایق از بازی خوب کار کردیم و در برخی دقایق نیز دچار ضعف‌هایی بودیم.

وی در خصوص چهره جدید تیم صنعت نفت آبادان در لیگ دسته اول افزود: طبیعی است که وقتی تیم جدید و جوانی را وارد مسابقات می‌کنیم، دچار ناهماهنگی‌هایی درون ترکیب تیم می‌شویم، ولی تاکنون این ناهماهنگی‌ها ضربه‌ای به تیم وارد نکرده و نتایج خوبی را کسب کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان افزود: فعلا که به همراه تیم به تعطیلات می‌روم و برنامه‌ای را برای عنوان کردن ندارم، ترجیح می‌دهم در این خصوص سکوت کنم.

مانوئل در خصوص عملکرد تیمش در نیم فصل عنوان کرد: قطعا از عملکرد تیم راضی هستم و نتایجی که کسب شد و بازی‌هایی که انجام شد را به مراتب به سال‌های پیش این باشگاه ترجیح می‌دهم.

وی گفت: من صدای خوشحالی مردم آبادان را بابت داشتن یک تیم خوب شنیدم و این پیروزی‌ها را به مدیرعامل باشگاه تقدیم می‌کنم که خارج از هر چیز برای من یک دوست واقعی بوده و تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار بسته و امکانات خوبی برای تیم مهیا کرده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.