سید حسن خمینی در آبادان سخنرانی می کند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  فرماندار آبادان گفت: سخنران ویژه ششمین سالگرد ارتحال آیت الله جمی، امام جمعه سابق آبادان، سید حسن خمینی است.

عزیزالله شهبازی اظهار کرد: قرار است سید حسن خمینی نوه امام خمینی (ره) به عنوان سخنران ویژه چهارم مهرماه در مراسم ارتحال آیت الله غلامحسین جمی سخرانی کند.

وی با اشاره به نقش خانواده معمار کبیر انقلاب نزد ملت ایران افزود: با توجه به جایگاهی که خانواده امام خمینی(ره) در پیروزی نهضت اسلامی دارند، مردم احترام خاصی نیز برای سید حسن خمینی قائل هستند به صورتی که طی این چند روز با پیام هایی که داده شد و دیدارهای صورت گرفته همه از حضور وی بسیار خرسند هستند.

فرماندار آبادان در ادامه با اشاره به جایگاه آیت الله جمی به خصوص در جریان هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: آیت الله جمی نقش بزرگی در این نهضت داشت و در بین مردم خوزستان دارای جایگاه ویژه ای است. درسهای بی شماری از جمله باهم بودن، اتحاد و انسجام از این عالم بزرگوار به ارث رسیده است.

شهبازی ابراز امیدواری کرد: به طور حتم سخنرانی سید حسن خمینی در یکپارچگی نیروهای انقلابی خوزستان و آبادان نقش زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین مراسم سالگرد مرحوم آیت‌الله جمی چهارم دی ‌ماه جاری در حسینیه ثارالله آبادان و راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار می شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.