آغاز شمارش معکوس برای استیضاح شهردار آبادان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  رییس شورای اسلامی شهر آبادان گفت:با توجه به درخواست دو سوم اعضای اسلامی شهر آبادان، طرح استیضاح شهردار آبادان در دستور کار این شورا قرار گرفت.

حمید حنظل عیدانی عنوان کرد: اعضای شورای شهر نمایندگان مردم هستند و وظیفه ذاتی آنها نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی و شهرداری است.

وی افزود: با توجه به بررسی های به عمل آمده، ابهاماتی در عملکرد شهردار آبادان مشاهده شد و این شورا حق قانونی خود می داند تا از شهردار سوالاتی را مطرح کرده تا ابهامات رفع شود.

حنظل عیدانی ادامه داد: هشت سوال از شهردار آبادان از سوی شورای اسلامی شهر پرسید شد که شهردار آبادان به پنج سوال به صورت مکتوب و سه سوال به صورت شفایی پاسخ داده است.

رییس شورای اسلامی شهر آبادان خاطرنشان کرد: برخی از اظهارات مکتوب و سخنان شفاهی شهردار محترم به سمع و نظر اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه رسمی رسید و با توجه به قانع نشدن دو سوم اعضای شورا، در حال اعمال و تدقیق موارد قانونی هستیم.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر آبادان ۱۰ روز فرصت دارد با تشکیل جلسه اضطراری عملکرد شهردار را بررسی کند و به شهردار آبادان نیز فرصت داده شد تا به تبیین و تشریح موارد ابهام بپردازد.

محمودرضا شیرازی هم اکنون مسئولیت شهرداری آبادان را برعهده دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.