هفته چهاردهم لیگ برتر؛ سپاهان – نفت مسجد سلیمان / استقلال خوزستان – سایپا / پدیده – فولاد

عصر جنوب: هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری سه دیدار در روز پنجشنبه و پنج دیدار در روز جمعه برگزار می شود بازی تیم های خوزستانی حاضر در لیگ برتر به شرح زیر است:

سپاهان – نفت مسجد سلیمان

شاگردان حسین فرکی هفته گذشته در دیداری نفس گیر موفق شدند تا استقلال خوزستان را شکست دهند و با ۲۳ امتیازه شدنشان، همچنان در جمع مدعیان قهرمانی باقی بمانند. آنها این هفته بر روی کاغذ کار دشواری پیش روی ندارند و انتظار می رود که بتوانند در اصفهان از سد نفت مسجد سلیمان بگذرند. نفتی که با حضور مکوندی کمی در نتیجه گیری وضعیتش بهتر شده اما هنوز هم فاصله زیادی با یک تیم لیگ برتری دارد.

هرچند که گرفتن سه امتیاز این دیدار از سوی نفتی ها چیزی دور از ذهن است اما اگر آنها بتوانند در اصفهان دست به این کار بزرگ بزنند، از منطقه سقوط جدا می شوند و می توانند با انگیزه بیشتری نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر را دنبال کنند. در سوی دیگر میدان نیز سپاهان برای باقی ماندن در کورس قهرمانی محکوم به کسب هر سه امتیاز این دیدار است و به همین دلیل می توان انتظار یک نمایش تهاجمی از این تیم را داشت

 پدیده – فولاد

پدیده بعد از شروع طوفانی اش در لیگ برتر چند هفته ای است که در افت به سر می برد و این هفته میزبان فولادی است که با وجود موفق بودن در نتیجه گیری، هیچ شباهتی به فولاد فصل گذشته ندارد که بازی های چشم نوازش تحسین همه کارشناسان را به همراه داشت. فولاد اسکوچیچ فاصله زیادی با تیم سال قبل دارد و آنها هفته گذشته در آخرین لحظات بازی و با یک ضربه پنالتی ملوان قعرنشین را شکست دادند و باید دید که برابر پدیده چه عملکردی خواهند داشت.

با توجه به قرارداشتن فولاد در رده دوم جدول رقابت های لیگ برتر بی شک آنها به سه امتیاز این دیدار فکر می کنند چراکه در صورت موفقیت استقلال برابر تراکتورسازی این فرصت برای صدرنشینی آنها ایجاد می شود. با این همه از سویی دیگر گرفتن یک امتیاز از پدیده در مشهد هم نتیجه بدی برای آنها به شمار نمی رود.

استقلال خوزستان – سایپا

درحالی که شنیده می شود باشگاه استقلال خوزستان به پنج بازیکنش اخطار داده تا کیفیت بهتری از خود به نمایش بگذارند، آنها به مصاف سایپایی می روند که در جام حذفی حذف شده و تنها شانس حضورش در رقابت های آسیایی را موفقیت در لیگ برتر می بیند. این دیدار برای عبدالله ویسی هم اهمیت خاصی دارد و او نمی خواهد سه امتیاز این مصاف خانگی را براحتی از دست بدهد.

از تقابل های خاص این دیدار حضور میداوودی در سایپا است. او که فصل گذشته در استقلال خوزستان بوده است، می تواند ذخیره طلایی جلالی در این دیدار محسوب شود.

مجید حیدری و روح الله سیف اللهی از استقلال خوزستان و ابراهیم صادقی از سایپا محرومان این دیدار هستند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.