مینوشهر از کمبود کادر متخصص و فقدان تجهیزات پزشکی رنج می‌برد

عصر جنوب: امام جمعه مینوشهر گفت: مینوشهر از کمبود کادر متخصص، پرسنل آزمایشگاهی و فقدان تجهیزات پزشکی رنج می‌برد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مینوشهر اظهار کرد: توقع و خواست مردم از دولتمردان، تمرکز بر خواسته‌های مقام معظم رهبری در تسهیل زندگی است.

وی تصریح کرد: خواست مردم حل مشکلات اقتصادی، ارتقای فرهنگ فکر و عمل و تحقق عدالت و مبارزه با فساد و تکیه بر ظرفیت کشور است.

امام جمعه مینوشهر خاطرنشان کرد: البته این امر مگر با توجه به سند چشم‌انداز ۲۰ ساله، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی امکان‌پذیر نخواهد بود.

عادل‌پور در ادامه به کمبود کادر پزشکی در مینوشهر پرداخت و اظهار کرد: مینوشهر از کمبود پزشک و نبود پرسنل آزمایشگاهی و بهیار که توانایی پانسمان و بخیه زدن داشته باشد رنج می‌برد.

وی افزود: مرکز بهداشت امام علی(ع) و خانه‌های بهداشت کمبود تجهیزات داشته و مرکز فوریت‌های پزشکی توان ارائه خدمات مناسب را ندارد.

* برخی به دنبال القای سیاسی بودن استیضاح هستند

امام جمعه مینوشهر در فراز دیگری از خطبه‌ها عنوان کرد: نظارت، تذکر، سؤال و استیضاح حق قانونی نمایندگان ملت است و رئیس جمهور نیز اعلام کرده به رأی نمایندگان احترام می‌گذارد.

عادل‌پور ادامه داد: برخی به دنبال القای سیاسی بودن استیضاح هستند در حالی که استیضاح کاملا علمی مستدل و واقعی است.

وی در پایان به همزمانی امروز با مناسبت روز صنعت دفاعی جمهوری اسلامی، اشاره کرد و گفت: امروز نیروهای مسلح ما از مقتدر‌ترین ارتش‌های دنیاست و صنعت دفاعی جمهوری اسلامی به چنان رشد و اقتداری رسیده که دشمنان جرات طمع‌ورزی به مرزهای ایران اسلامی را ندارند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.