دستفروشان، فردا از نادری می روند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: عضو شورای شهر اهواز از جا به جایی دستفروشان هسته مرکزی شهر با همکاری اجراییات شهرداری و نیروی انتظامی از چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

جان علی خورشیدی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص جابجایی دستفروشان هسته مرکزی شهر اظهار کرد: با تصمیم شورای تامین اهواز و با رعایت حق و حقوق کسبه و دستفروشان، از چهارشنبه هفته جاری دستفروشان از هسته مرکزی شهر اهواز و خیابان نادری به پارک ربیع انتقال خواهند یافت.

وی ادامه داد: امکانات لازم برای انتقال دستفروشان توسط شهرداری در پارک ربیع آماده شده و آن چه در این مورد نیاز است همکاری و در صحنه بودن نیروی انتظامی جهت انتقال دستفروشان به محل مورد نظر بر اساس شرح وظایف و تصمیمات فرمانداری است.

خورشیدی گفت: نصب پلاکاردها برای اطلاع رسانی جا به جایی دستفروشان خیابان نادری از روز گذشته توسط شهرداری انجام شده است و از ابتدای صبح روز چهارشنبه اجراییات شهرداری و نیروی انتظامی موظف هستند در محل حاضر باشند و دستفروشان را به پارک ربیع هدایت کند.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: هنگام تعطیلی مغازه های مرکز شهر از ساعت ۲۲ شب به بعد، دستفروشان می توانند در محل پیاده روهای مرکز شهر بساط داشته باشند.

وی با بیان این که پیش از این قرار بود جا به جایی دستفروشان ۱۲ اسفند ماه انجام شود، گفت: به دلیل مسایل و خستگی که پس از برگزاری انتخابات پیش آمد، این طرح به تعویق افتاد.

خورشیدی بیان کرد: دو نقطه دیگر در شهر یکی در پردیس و دیگری کنار بازار قدس نیز برای جا به جایی سایر دستفروشان در آینده در حال آماده سازی است که ۵۰ درصد کارهای آماده سازی این محل ها انجام شده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.