استاندار خوزستان: مدیران دانشگاه آزاد اسلامی شفاف عمل می‌کنند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عبدالحسن مقتدایی، در حاشیه جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: تعامل دانشگاه آزاد اسلامی با استانداری خوزستان در دوره مدیریت دکتر میرزاده قابل تحسین بوده است.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، استاندار خوزستان در حاشیه هیات امنای استان خوزستان گفت: فضای این جلسه را بسیار خوب، باز و توام با تعامل دیدم و به نظر من اتفاق مثبت این جلسه، اصرار دکتر میرزاده و همکاران ایشان بر انتخاب هیات نظارت از چهره‌های دانشگاهی خارج از دانشگاه آزاد اسلامی بود.

مقتدایی تاکید کرد: این روند نشان می‌دهد دکتر میرزاده و سایر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی شفاف عمل می‌کنند و ترکیب جدید هیات نظارت بر دانشگاه‌ها علاوه بر ایجاد تعامل با مسئولان، ساختار و روند اطلاع رسانی فعالیت‌های مسائل دانشگاه آزاد به مردم را بیش از پیش شفاف خواهد کرد.

استاندار خوزستان هم چنین گفت: تعامل با استانداری به عنوان راس تصمیم گیری هر استان می‌تواند نقش موثری در اجرای اهداف دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشد و خوشبختانه در دوره ریاست دکتر میرزاده سطح تعامل هیات امنای استانی با استانداری خوزستان قابل تحسین بوده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.