دلایل ناکامی نمایندگان لیگ برتری فوتبال خوزستان در فصل جاری/قسمت دوم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: دلایل ناکامی نمایندگان لیگ برتری فوتبال خوزستان در فصل جاری

قسمت دوم و پایانی:

۹٫ دریافت گل های زودهنگام یا گل اول در اکثر مواقع و سپس تلاش در جهت جبران که به علت اختلاف سطح زیاد مابین این تیم ها و تیم های حریف که بسیار هزینه کرده اند، گاها این تلاش ها نه تنها به نتیجه ای نمی رسد، بلکه در بسیاری از مواقع منجر به دریافت گل های بعدی و نهایتا باخت پرگل نیز می شود.
۱۰٫ عدم مدیریت بازی توسط بازیکنان و کادر فنی تیم ها و عدم اولویت قرار دادن استراتژی گل نخوردن با توجه به وضعیت حساس تیم های استان در جدول و نهایتا روی آوردن به بازی احساسی و پر اشتباه.
۱۱٫ بی دقتی، کم توجهی، بی احتیاطی و عدم تمرکز بازیکنان استان خصوصا در دقایق ابتدایی مسابقه و عدم توجه کافی کادر های فنی به ضعف های خط دفاعی و دروازبان، در حالی که تقویت خط دفاعی پایه و اساس موفقیت در هر تیمی است. اگر شما گلی دریافت نکنید یا گل های کمتری دریافت کنید، آنگاه شانس موفقیت و پیروزی بیش از زمانی خواهد بود که بر اثر بی تدبیری و عدم مدیریت ۲ گل زودهنگام در بازی خانگی دریافت نموده و برای جبران آن ۷۰ دقیقه در مقابل فشار روانی تماشاگران خودی سعی در برگرداندن نتیجه را داشته باشید.
۱۲٫ دارا نبودن ساختار و تشکیلات منسجم و قوی در باشگاه ها در خصوص استخدام مربی بدنساز، کادر فنی، آنالیزور ها و مشاوران توانمند، تدارکات و کادر پزشکی حرفه ای و… .
۱۳٫ از دست دادن پیروزی کسب شده و تعویض تساوی با باخت در دقایق انتهایی مسابقات در اثر عدم کنترل و مدیریت بازی و خصوصا اشتباهات بچه گانه بازیکنان.
۱۴٫ عدم بدنسازی صحیح و اصولی همچون تمامی سالیان اخیر و عدم برگزاری اردو ها و بازی های تدارکاتی مناسب و در خور شان یک تیم لیگ برتری.
۱۵٫ عدم سازش و تعامل برخی از پیشکسوتان با یکدیگر منجر به دلسردی و عدم حمایت آن ها از تیم ها در فضای مجازی و رسانه ها شده که نهایتا دودش به چشم فوتبال استان می رود.
۱۶٫ عدم توجه به مربیان بازیکن ساز استان و عدم جذب استعداد های پرورش یافته توسط آن ها پیش از شروع فصل و بستن تیم ها با بازیکنانی که ابتدایی ترین شرایط حضور در لیگ برتر را هم ندارند.

پایان

✒ محسن بابادی

مطالب پیشنهادی