بهره‌برداری از ۱۱ پروژه آموزشی و عمرانی در اندیمشک

عصر جنوب: فرماندار اندیمشک، از بهره‌برداری از ۱۱ پروژه آموزشی، عمرانی و روستایی با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال به‌مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

حمیدرضا گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۱۱ پروژه در زمینه‌های عمرانی، آموزشی، شهری، ورزشی و بهسازی روستایی با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال در این شهر و بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: افتتاح و بهره‌برداری از دو آموزشگاه راهنمایی و ابتدایی با مجموع ۲۲  کلاس و با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال از پروژه‌هایی است که در زمینه آموزشی در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: بهسازی روستاهای ده ایجی، دوکوهه، شهرک بنوار ناظر و شهر آزادی و همچنین احداث سالن سرپوشیده ورزشی در بخش مرکزی این شهرستان در مجموع با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در روستاهای این شهرستان در این هفته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

گودرزی خاطر نشان کرد: همچنین عملیات اجرایی شبکه‌گذاری گاز در سطح ۸ کیلومتر در کوی امیر و عملیات نصب ۸۰۰ انشعاب گاز در همین منطقه شهری  با اعتبار بیش از ۶ میلیارد ریال، کمربندی غرب به طول سه کیلومتر با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال و  تعریض و احداث پل علی‌کمال در جاده اندیمشک به دزفول با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آنها در همین هفته آغاز می‌شود.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان اندیمشک عنوان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با مردم، تشریح فعالیت‌ها و عملکرد دولت برای مردم، مراسم روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه و اجرای مسابقات ورزشی مختلف از جمله برنامه‌هایی است که در هفته جاری به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در سطح این شهرستان توسط همه دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: همه دستگاه‌های شهرستان موظف هستند با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در نکوداشت هفته دولت و تبیین سیاست‌ها و اقدامات دولت تدبیر و امید و معرفی خدمات ارائه شده توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم اهتمام کافی داشته باشند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.