پروژه روگذر جوادالائمه اهواز با قرارداد ۱۵ ماهه تکمیل می‌شود

عصر جنوب: قرارداد روگذر جوادالائمه اهواز ۱۵ ماهه منعقد شده که پیمانکار آن قول داده است در صورت تامین به موقع اعتبار آن، این پروژه را ۱۲ ماهه تکمیل کند.

سیدخلف موسوی شهردار اهواز، ظهر امروز در برنامه بازدید از پروژه احداث روگذر جوادالائمه، اظهار کرد: برای پروژه‌های عمرانی هیچ مشکلی از لحاظ اعتباری وجود ندارد و از پیمانکار می‌خواهیم که تا پایان سال جاری باند اصلی پل را تکمیل کند.

تقاطع غیرهمسطح جواد الائمه دارای یک پل اصلی به عرض ۲۲.۶ متر و طول ۲۷۰ متر، ۹ دهانه ۳۰ متری و رمپ پل به عرض ۷.۳ متر است.

شهردار اهواز در خصوص این طرح عنوان کرد: برای هر پروژه عمرانی در شهر یک مجری انتخاب شده که در محل پروژه اقامت دارد و کارها را رصد می‌کند.

وی معتقد است در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، شهردار و پیمانکاران هر دو در قبال هم وظایفی دارند که این وظایف دوسویه است.

موسوی با بیان اینکه پرداخت‌های پیمانکاران باید به موقع پرداخت شود و یک روز در پرداختی‌ها تاخیر نباشد، افزود: پیش‌پرداخت‌ها نیز در زمان مقرر و به اندازه لازم پرداخته می‌شود.

شهردار کلانشهر اهواز، پیمانکاران را بازوی شهرداری قلمداد کرد و گفت: هر کاری که در پروژه انجام می‌شود و به شکلی به زیبایی شهر کمک کند، از آن دریغ نشود، چرا که پرداخت‌های آن انجام خواهد شد.

موسوی عنوان کرد: در احداث همه پل‌ها و تقاطع‌ها علاوه بر رفع مسائل ترافیکی، معماری و زیباسازی آن نیز مد نظر است.

وی با بیان اینکه در این پروژه‌ها سعی شده ظرافت‌ها و زیبایی کار رعایت شود، بیان کرد: به منظور کاهش بار ترافیکی و سهولت تردد در شهر اهواز به این نتیجه رسیدیم که در برخی نقاط باید تقاطع‌های غیرهمسطح اجرا شود.

وی خاطر نشان کرد: در میدان جوادالائمه که در مسیر رینگ اصلی غرب به شرق اهواز قرار دارد، در ادامه مسیر کوی علوی به سمت دانشگاه و پل پنجم، زیرگذر شریعتی و روگذر جوادالائمه به فرودگاه است.

موسوی خاطر نشان کرد: یکی از رینگ‌های ترددی یا شاهرگ‌های ترددی اهواز نیز با تعریض پل سوم تکمیل می‌شود که تقاطع غیرهمسطح میدان چهارشیر در مسیر آن است.

شهردار کلانشهر اهواز گفت: تقاطع غیرهمسطح میدان چهارشیر نیز سعی می‌شود در سه سطح انجام شود که اکنون در مرحله مطالعات قرار دارد و امسال اجرا خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: در رینگ پل سوم که به سمت پلیس راه قدیم اهواز، چهارشیر و میدان شهید بندر قرار دارد؛ یک رینگ نیز از پل ششم به سمت صنایع فولاد است که سه شاهرگ اصلی در اهواز را تشکیل می‌دهد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.