پیام فرماندار شهرستان اندیمشک به مناسبت آغاز هفته دولت

عصر جنوب :فرماندار شهرستان اندیمشک طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ،هفته دولت را فرصتی برای تشریح خدمات دولت عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اندیمشک، در این پیام آمده است: فرارسیدن دهه اول شهریور ماه و روز هشتم شهریور مقارن است با گرامیداشت ایام شهادت شهیدان رجائی و باهنر و نامگذاری این ایام به نام “هفته دولت”، در حقیقت یادآور حماسه آفرینی مردان بی ادعا و با عزتی است که خدمت بی منَّت و صادقانه را به همه مردم و خصوصا قشر مستضعف جامعه نهادینه کردند.

این عزیزان با نثار خون پاک خود، ضمن پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب، برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت خدمت به محرومان افزوده اند. هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی بوده و این از افتخارات انقلاب اسلامی است و بی شک تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی های والای شهدای دولت، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فرهم سازند.

 هفته دولت فرصت مناسبی است تا دستاوردها و گام های بلند دولت در عرصه های مختلف به تصویر کشیده شده و برای مردم تشریح شود تا زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم عزیر بیان شده  تا مردم حلاوت وشیرینی اینتلاشها را در کام خود حس کنند .
دولتمردان ضرورت دارد در این هفته گزارش خدمات خود را به مردم ارائه دهند چراکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری ، ذخیره معنوی دولتمردان، توکل به خدا و اعتماد به مردم مؤمن و صادق، فداکار، علاقه‏مند به مسئولان، اسلام و قدردان نظام جمهوری اسلامی است.

 در راستای ارج نهادن به شهدای والامقام دولت در شهرستان اندیمشک نیز طرح های مختلفی احداث یا کلمگ زنی می شود و امید است این خدمات به مردم یک هزار شهید اندیمشک که اعتقاد خود را به نظام و انقلاب با تقدیم صدها شهید گلگون کفن و مقاومت جانانه در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته اند ، تداوم یابد که در این راه حمایت مردمی انگیزه خدمت دولتمردان را صد چندان خواهد کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.