کمبود گاز مایع در خرمشهر و آبادان موقتی است

عصر جنوب: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود گاز مایع در شهرهای آبادان و خرمشهر موقتی است و به زودی رفع می شود.

 

سید حسین دهدشتی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: فعالیت های خوبی در زمینه گاز رسانی به روستاهای آبادان در مدت اخیر صورت گرفته و توقفی که در برخی نقاط ایجاد شده تنها به دلیل مشکل نقدینگی بوده و در صورت تامین اعتبار این فعالیت ها ادامه خواهند داشت.

وی افزود: کمبود کپسول مایع گاز در برخی اوقات در شهرهای آبادان و خرمشهر به دلیل استفاده خودروها از گاز شهری است. بسیاری از خودروها در منطقه بدون اینکه بر اساس اصول و قواد خاص و با رعایت نکات ایمنی اقدام به گازسوزی خودروهای خود کنند این کار را به صورت غیر قانونی انجام می دهند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعدادی از خانوده ها به دلیل مناسب نبودن وضعیت معیشتی و اقتصادی خود اقدام به سوخت گیری غیر مجاز توسط گازهای مایع خانگی می کنند که این مسئله منجر به کمبود های موقتی در این بخش می شود.

دهدشتی با بیان اینکه در صورتی که مشکلات اشتغال در این منطقه حل شود این افراد دست به فعالیت های خطرناک نمی زنند، گفت: متاسفانه نمی توان این مسئله را کنترل کرد زیرا فروش گاز مایع منبع درآمدی بری برخی افراد نیازمند شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمبود گاز مایع در این منطقه به صورت موقتی است و در این زمان مشکلی در این خصوص مواجه نیستیم

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.