فرماندار اهواز خبرداد: افتتاح ۱۰۳ پروژه با اعتبار ۸۲۶ میلیارد ریال

عصر جنوب: فرماندار اهواز گفت: همزمان با هفته دولت ۱۰۳ پروژه عمرانی در شهرستان اهواز افتتاح می‌شود.

 

 

اسماعیل ارزانی‌بیرگانی عنوان‌کرد: برای انجام این پروژه‌ها ۸۲۶ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال اعتبار صرف شده و اولویت با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بوده است.

 

 

 

وی افزود: در بخش عمران شهری آسفالت و جدول‌گذاری بخشی از ساحل کارون و توسعه و احداث ۱۶ کیلومتر مدار خطوط برق در مناطق مختلف شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

 

فرماندار اهواز پروژه‌های افتتاحی در بخش عمران روستایی را اجرای طرح هادی و احداث ۷۷ کیلومتر خط انتقال آب روستایی عنوان‌کرد که در این بخش مجموعا ۳۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

 

 

وی ادامه‌داد: احداث واحدهای کارگاهی در شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز و ناحیه صنعتی ۲۲ بهمن و خیابان‌کشی در شهرک صنعتی شماره ۲ پروژه‌هایی هستند که با صرف بیش از ۳۸ میلیارد ریال اعتبار در شهرک‌های صنعتی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

 

 

 

ارزانی‌بیرگانی خاطرنشان‌کرد: در بخش آموزش، تخریب و احداث دو واحد آموزشی و مقاوم‌سازی یک واحد آموزش دیگر بهره‌برداری می‌شود.

 

 

 

وی سایر پروژه‌های افتتاحی را شامل احداث کوره‌های حرارتی واحدهای نمک‌زدایی و تکمیل و تغییر مسیر خطوط لوله نفت، به‌سازی و تجهیز بیمارستان‌های رازی و امام‌خمینی(ره)، به‌سازی و توسعه خطوط و مراکز مخابراتی، ساختمان اداری میراث فرهنگی اهواز، احداث ساختمان اداری و استخر سرپوشیده شرکت توسعه نیشکر و احداث سالن چند منظوره ورزشی بانوان معلول اهواز عنوان و اظهارکرد: امیدوارم بهره‌برداری از این پروژه‌ها گامی در جهت خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شهرستان اهواز باشد.

 

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.