ویسی: در شرایط روحی خوبی قرار نداریم/ با یک برد برمی‌گردیم

عصر جنوب: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در شرایط روحی روانی مناسبی قرار نداریم و امیدواریم با کسب نخستین پیروزی در بازی فردا روند صعودی خود را آغاز کنیم.

 

عبدالله ویسی از شرایط نامناسب روانی حاکم بر تیم خود پرده برداشت و اظهار کرد: در طول هفته گذشته روی روحیه بازیکنان کار کرده و سعی کردیم آنان را به شرایط مساعد بازگردانیم.

وی، شرایط بد روحی تیم خود را ناشی از کسب نتایج ضعیف دانست و افزود: در هفته‌های گذشته با وجود انجام بازی‌های خوب و خلق موقعیت‌های بسیار روی دروازه حریفان موفق به باز کردن دروازه حریفان نشدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: از معضل گلزنی در تیم خود و نداشتن یک تمام کننده متضرر شده‌ و درصدد هستیم تا هر چه زودتر این مشکل را برطرف کنیم.

ویسی عنوان کرد: به هیچ عنوان مشکل مالی نداریم و مشکلات روحی بازیکنان ناشی از کسب نتایج ضعیف است که امیدواریم با کسب پیروزی در بازی فردا، روند صعودی خود را آغاز کنیم.

وی در پایان گفت: کسب نخستین پیروزی تنها مشکل ماست که با کسب آن می‌توان به کوران مسابقات بازگشت.

تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، عصر یکشنبه دوم شهریور ماه و از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

تیم استقلال خوزستان در مجموع چهار مسابقه انجام شده خود، تنها با یک امتیاز، خود را در قعر جدول رده‌بندی مسابقات می‌بیند.


مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.