یادواره ۲۲۸ شهید دانش‌آموز اندیمشک

عصر جنوب: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی ۲۰۰ شهید دانش‌آموز اندیمشک با حضور مسئولان محلی، خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموز، فرهنگیان و دانش‌آموزان در دبیرستان مولوی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش عصر جنوب بهرام سپهریان مدیر آموزش و پرورش اندیمشک در یادواره شهدای دانش آموز در دبیرستان مولوی طی سخنانی جایگاه شهدای دانش آموز را بسیار رفیع دانست و گفت:دانش آموزان ما با الگو پذیری از ۲۲۸ شهید گلگون کفن شهرستان راه موفقیت و سعادت را پیدا می کنند.

حجت الاسلام محمد جواد حسینی منش  امام جمعه الوار گرمسیری نیز   با تسلیت سالروز شهادت سید و سالار شهیدان افزود:در دوران جنگ تحمیلی جوانان و نوجوانان با پیروی همزماناز فرهنگ عاشورا به نبرد با باطل شتافتند و نام آنان در تاریخ کشور جاودان مانده است.
وی افزود:دانش آموزان و نونهالان انقلاب اسلامی با ترک سنگر علم و دانش در سنگر دفاع از انقلاب و آرمان های حضور پیدا کرده و جان خود را در راه ارزش های نظام و اسلام فدا کردند.

مداحی ،برپایی نمایشگاه عکس شهدای دانش آموز و فرهنگی، پخش نماهنگ با محور شهید و محرم و اجرای سرود مذهبی از دیگر برنامه های جانبی این یادواره بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.