رفع مشکل قطعی آب مناطق شهری اهواز در آینده نزدیک

عصر جنوب: سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت آبفای اهواز گفت: تدابیری برای حل قطعی آب در ۲ منطقه فرهنگ‌شهر و پردیس ۲ اهواز اندیشیده‌ایم.

سعید دشتی‌‌زاده اظهار کرد: با توجه به شکایت متعدد شهروندان منطقه پردیس ۲ و فرهنگ‌شهر به‌دنبال قطعی آب چند ماه اخیر به صورت مستمر و در ساعات اوج مصرف راهکاری را انجام داده که امید می‌رود این مشکل به زودی تا حدودی رفع شود.

وی افزود: به دلیل دور بودن گلستان و مناطق نزدیک به آن از مرکز تولید آب، شاهد کندی آبرسانی و نیز قطع شدن چند ساعته آب در آنجا هستیم.

سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت آبفای اهواز تصریح کرد: متاسفانه با توجه به افزایش جمعیت به همان مقدار افزایش تعداد تصفیه‌خانه‌های را نداشته و تولید به نسبت جمعیت چشمگیر نبوده است.

دشتی‌زاده ادامه داد: مشکل تعداد تصفیه‌خانه‌های اهواز همچنان حل نشده و با این وجود سعی در رفع هر چه سریع‌تر آن داریم.

وی تاکید کرد: از ارگان‌ها و متولیان تصفیه‌خانه‌ها و تولید آب درخواست کرده‌ایم آب را از انتهای خط تامین کنند و به این نواحی برسانند.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر این، طرح افزایش ظرفیت ۵۰ هزار مترمکعبی خط انتقال تختی در دست کار است.

سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت آبفای اهواز خاطر نشان کرد: خط انتقالی که آب منطقه گلستان را تامین می‌کند در مسیر نهایی خود فرهنگ‌شهر و پردیس ۲ با افت فشار آب مواجه است که این مشکل در آینده‌ای نزدیک رفع خواهد شد.

وی در پایان گفت: ناحیه گلستان و مناطقی که از خط انتقال آب آن استفاده می‌کنند به علت دوری از مرکز تولید، بیش از سایر نواحی اهواز با مشکلات قطعی آب مواجه بوده و این در صورتی است که در مناطق دیگر قطع آب بیشتر ناشی از تعمیرات تصفیه خانه‌هاست.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.