فرماندار ماهشهر: هفته دولت امسال به عنوان” آرامش و امید”نامگذاری شده است

عصر جنوب:  نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت : هفته دولت امسال از دوم تا هشتم شهریور ماه به عنوانآرامش و امید ” نامگذاری شده است .

 

وی بر اطلاع رسانی و انعکاس خدمات ارائه شده در هفته دولت جهت آگاهی شهروندان تاکید کرده و افزود: فعالیت های ادارات در حوزه های مختلف علمی، آموزشی فرهنگی و ورزشی و عمرانی را باید به اطلاع مردم رسانده شود.

 

عالی ترین نماینده دولت در شهرستان  بندر ماهشهر : هفته دولت را بهترین فرصت برای اطلاع رسانی از خدمات و فعالیت های دستگاه های اجرایی به مردم عنوان کرد و بیان داشت: در این زمینه دستگاه ها و سازمانها می توانند با شیوه های مناسب و جذاب و متنوع اطلاع رسانی مناسبی از عملکرد و فعالیت های خودشان را به مردم منعکس کنند.

 

قمر با اشاره به نامگذاری روزهای هفته دولت توسط ستاد گرامیداشت این هفته گفت: روزهای هفته دولت از روز دوم شهریور تا هشتم شهریور ماه به ترتیب با عناوین ارزش های اسلامی و هویت ملی، اقتصاد و کارآفرینی، فرهنگ تربیت و آموزش، بهداشت و سلامت محیط زیست، عمران و رفاه عمومی، حقوق و فرهنگ شهروندی، امنیت اجتماعی و توسعه پایدار نامگذاری شده اند.

 

منصور قمر در ادامه به تشریح برنامه های هفته دولت در سطح شهرستان اشاره نموده و بیان داشت: در هفته دولت از کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی توسط دستگاه های مربوطه در سطح شهرستان تقدیر خواهد شد .

 

وی در پایان از غبار روبی مزار شهدا ، برگزاری نماز وحدت، دیدار با خانواده شهدای کارکنان دولت، ملاقات های حضوری مدیران دستگاه ها با شهروندان، ارائه خدمت رایگان توسط دستگاه های خدماتی و افتتاح دهها پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی و فرهنگی را از شاخص ترین برنامه های هفته دولت عنوان نمود.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.