امام جمعه بندرامام: با دخالت رئیس جمهور،باب دیکتاتوری برقانون بازمی شود

عصر جنوب: حجت الاسلام تابش امام جمعه بندرامام خمینی (ره) در گفتگو با عصر جنوب در خصوص استیضاح وزیر علوم گفت:وزیر علوم به گونه ای مدیریت می کند که ساختارآن براساس فتنه ۸۸ صورت گرفته است و از حمایت مستحضر است و هیچ اعتنایی به مسائل قانون ندارد.

 

 حجت الاسلام تابش امام جمعه بندرامام خمینی (ره) در گفتگو با عصر جنوب در خصوص استیضاح وزیر علوم گفت:وزیر علوم به گونه ای مدیریت می کند که ساختارآن براساس فتنه ۸۸ صورت گرفته است و از حمایت مستحضر است و هیچ اعتنایی به مسائل قانون ندارد.

وی افزود:وزیر علوم استفاده از مدیران فتنه گر ،سرکوب مدیران حزب الهی ،دادن مسئولیت به افرادضد انقلاب و رهبری،استفاده از اساتیدی که در فتنه حضور داشتند، سیاسی کردن دانشگاه که خلاف فرمایشات رهبرمعظم انقلاب است را سرلوحه کار خود قرارداده است.

امام جمعه بندرامام خمینی(ره) گفت: الان متأسفانه رئیس جمهورمحترم موعظه گرفته و یکسری تبلیغات را انجام می دهد که این استیضاح صورت نگیرد اما متأسفانه این وزیراز خود هیچ اقدامی نشان نداده بلکه مورد حمایت رییس جمهورهم قرارگرفته است.

حجت الاسلام تابش بیان داشت:لذا در حال حاضر رییس جمهورهم موعظه گرفته است که من به آقای فرجی دانا اعتماد بیشتری پیدا کرده ام و ویژگی های اخلاقی آن را قبول دارم.

وی عنوان کرد:اگر این استیضاح پا نگیرد حرمت شکنی به مجلس است و در حقیقت بدعت به وجود می آید و حتماً باید این استیضاح صورت می گرفت.

تابش در پایان افزود::من معتقدهستم که اگر آقای رئیس جمهوراز وزیر علوم دفاع کندباب دیکتاتوری بر روی قانون باز خواهد شد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.