احتمال وقوع طوفان تا روز یکشنبه در اندیمشک

عصر جنوب: فرماندار اندیمشک از احتمال وقوع طوفان مجدد تا روز یکشنبه آینده خبر داد.

حمیدرضا گودرزی امروز در اندیمشک شرایط عادی است ولی سامانه پیش بینی هوا تا روز یکشنبه شرایط ناپایدار به ویژه در ارتقاعات را برای این شهرستان پیش بینی کرده است.

وی افزود:‌ با توجه به احتمال وقوع طوفان تا روز یکشنبه، به مردم این شهرستان توصیه می کنیم در مواقع طوفان با توجه به پایین آمدن دید تا کمتر از ۵۰ متر در خانه های خود مانده و چنانچه در شرایط اضطراری نیاز به خروج از منزل دارند حتما با چراغ روشن و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: طی این چند روز برای جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی از گذاشتن اشیای سبک و یا حتی نیمه سنگین بر روی پشت بام و یا پنجره ها خودداری کرده و در صورت نیاز آنها را محکم ببندند.

گودرزی خاطرنشان کرد: مردم باید در صورت وقوع طوفان خود را در جای امنی قرار دهند تا از برخورد با اجسام معلق در هوا جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: در اثر طوفان روز سه شنبه شهرستان اندیمشک که از ساعت هفت بعد از ظهر تا ۹ شب با سرعت ۱۰۰ کیلومتر ادامه پیدا کرد متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد که برای این طوفان ستاد بحران ساعت هشت شب همان روز تشکیل شد.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: بر اثر طوفان رخ داده تقریبا ۷۰ درصد از برق و آب برخی مناطق شهرستان قطع شد. با این طوفان مشکل گاز و مخابرات نداشتیم ولی برای حل مشکل برق با هماهنگی خوبی که با مدیرکل برق استان برقرار شد معاون اداره کل برق خوزستان به شهرستان آمده و همزمان گروه های امدادی اداره شوش و سوسنگرد نیز در اندیمشک حضور پیدا کردند.

گودرزی در پایان گفت: تاکنون نزدیک به یک میلیارد تومان برآورد خسارت مالی شده ولی در حال جمع بندی نهایی نیز هستیم که نتیجه آن متعاقبا اعلام می شود. تمام مشکلات شبکه برق تا بعدازظهر روز گذشته حل شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.