دارایی: لزوم گسترش عملیات نظامی به خاک پاکستان

عصر جنوب: صید عیسی دارایی نماینده ی مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با انتقاد شدید از آمارهای اعلامی اقتصادی دولت آمار اعلامی را غیر واقعی اعلام نمود و درخواست توسعه ی عملیات نظامی از سو کشور به خاک پاکستان در جهت امینت مرزی ایران شد.
صید عیسی دارایی در گفتگو با خبرنگار عصر جنوب در اندیمشک اظهار داشت: سد بختیاری که حدود ۳ هزار نفر در آن مشغول بودند تعطیل شده است ، سد بالارود اندیمشک که ۱۵۰ نفر در آن کار کرده اند هم تعطیل شده پس چطور می گویند بیکاری تک رقمی شده است ؟ من این آمار را صحیح نمی دانم.

صید عیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب ددر خصوص انتظار مجلس و نمایندگان از دولت برای معرفی وزیر علوم نیز اظهار داشت:ما در زمینه های زیادی اعم از اقتصادی ، عمرانی ، علمی و غیره با اینکه کاراهای زیادی انجام گرفته است ولی همچنان مشکل داریم و نیازمند اشخاصی هستیم که به فکر پیشرفت کشوربه دور از بازیهای سیاسی و بدون حاشیه باشند.

وی افزود: مجلس ها از رئیس جمهور تقاضا دارند که شخصی توانمند و بدون حاشیه را برای وزارت علوم معرفی کنند ، مجلس هم با دادن رای بالا به وزرای این دولت نشان داد که به دنبال کار و هماهنگی است خواسته نمایندگان از تمام وزار هم همین است.

دارایی در خصوص اظهارات رئیس جمهور مبنی بر تک رقمی شدن نرخ بیکاری در تابستان امسال به خبرنگار عصر جنوب گفت: نرخ بیکاری تک رقمی نشده است ، مثلا در همین استان اگر بررسی کنیم می بینم در این مدت هیچ کارخانه یا شرکتی ایجاد نشده است هیچ جاده یا مسیر جدیدی احداث نشده و به تبع آن اشتغالی هم ایجاد نشده است پس این آمار صحیح و واقعی نیست.
وی ادامه داد: باید با مردم درست حرف بزنیم و حقایق را بگوییم تا مردم بهتر باور کنند چون معتقدم که امنیت ملی ،اعتماد مردم به دولت و نظام است در دولت قبل هم اعلام کردند بیکاری تک رقمی شده است در این دولت هم باز همینطور، ولی ما می بینم در استان خودمان به هیچ وجه این آمار صحیح نیست.

دارایی افزود: سد بختیاری که حدود ۳ هزار نفر در آن مشغول بودند تعطیل شده است ، سد بالارود که ۱۵۰ نفر در آن کار کرده اند هم تعطیل شده پس چطور می گویند بیکاری تک رقمی شده است ؟ من این آمار را صحیح نمی دانم.

فرمانده سابق نیروی انتظامی خوزستان در خصوص تحرکات گروه تروریستی در شرق کشور و کشته شدن چندتن از نیروهای انتظامی تاکید کرد: ما داریم کج دار و مریض با این موضوع برخورد می کنیم باید از دو جهت به این موضوع بپردازیم یکی از جهت دستگاه دیپلماسی ، که متاسفانه خیلی ضعیف عمل شده است و عده ای می آیند هواپیمای نظامی ما را ساقط می کنند و خون جوانان ما که بزرگترین سرمایه های این مملکت هستند را می ریزند و مُفت خونشان هدر می رود.

وی افزود: جهت دوم که باید به آن پرداخته شود عملیاتی و آموزشی است که از این لحاظ هم متاسفانه ضعیف عمل کرده ایم ، نباید در این زمینه کوتاه بیاییم و هر روز شاهد پر پر شدن تعدادی از عزیزانمان باشیم بلکه مقصیرین حادثه باید شناسایی شوند و بطور جدی با آنها برخورد شود.

این مقام مسئول ادامه داد: پاکستان بارها اعلام کرده که نمی تواند امنیت مرزها را تامین کند، پس ما باید خودمان دست بکار شویم و محدوده عملیاتمان را به عمق خاک پاکستان گسترش دهیم اول از طریق دیپلماسی اقدام کنیم اگر جواب نگرفتیم با نیروی نظامی اقدام کنیم و نگذاریم این گروهک های منحرف هر چند وقت یکبار تعدادی از جوانان این مملکت را با عملیاتهای تروریستی به شهادت برسانند .

دارایی نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه مجلس هم در این زمینه فقط به طرح سوالی از وزیر کشور می پردازد وزیر می آید دوتا جواب می دهد و تمام میشود ، که این انفعال مجلس را نشان میدهد مجلس باید این قضیه را جدی بگیرد و از دولت بخواهد تا دیگر شاهد اینجور قضایا نباشیم .

دارایی در خصوص صدور حکم اعدام شیخ نمر در عربستان ادامه داد: کشور های مدعی حقوق بشر برای کشتن یک خبرنگار به دست تکفیریهای داعش کلی داد و فریاد میکنند ولی برای اعدام علما و بزرگان شیعه هیچ صدایی از آنها در نمی آید و این ماهیت پلید آنها را نشان میدهد ، عربستان هم با اعدام شیخ نمر شدیداً متضرر خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.