تردد خود روهای عراقی در شب ممنوع میشود

عصر جنوب : فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: خودروهای عراقی در ۷ ماه گذشته آسیب‌های جدی به زیر ساخت جاده‌های اندیمشک وارد کردند و منع تردد خودروهای عراقی در شب منتظر دستور قضایی است.

حمیدرضا گودرزی اظهار کرد: روزانه یک هزار ماشین سنگین عراقی حامل سوخت در جاده اهواز – اندیمشک تردد می‌کنند.

وی افزود: در ۷ ماه گذشته ۲۰ کامیون عراقی حامل سوخت دچار سانحه شدند و سوختند و فقط در مهرماه امسال تاکنون ۴ کامیون حامل سوخت عراقی در آتش سوختند و منفجر شدند.

فرماندار شهرستان اندیمشک در گفت و گو با تسنیم  با اشاره به تعدد حوادق و سوانح مربوط به تریلی‌های حامل سوخت عراقی عنوان کرد: عمق این فاجعه روز به روز بدتر می‌شود طوری که در روزهای گذشته طی ۲۴ ساعت ۲ کامیون حامل سوخت عراقی در آتش سوختند.

وی درباره آسیب‌های مخرب این حوادث نیز گفت: این سوانح به زیرساخت های جاده، امنیت رانندگان دیگر و به محیط زیست آسیب‌های جدی وارد می‌کنند.

گودرزی با اشاره به حادثه برخورد یک تریلی حامل سوخت به پلی در جاده اندیمشک و انفجار آن در هفته گذشته گفت: برای مثال در این حادثه اخیر عرشه یکی از پل های اندیمشک به دلیل برخورد کامیون با آن آسیب جدی دید.

وی افزود: یکی از راه‌حل‌هایی که می تواند جلوی بسیاری از این آسیب ها را بگیرد منع تردد این خودروها در شب است.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: همه چیز برای منع تردد این خودروها در ساعات شب آماده است و با پارکینگ های شهرستان اندیمشک نیز در این باره هماهنگی لازم انجام شده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.