بیانیه جمعی از جوانان اصلاح طلب ماهشهر خطاب به حبیب آقاجری: امضای شما پای نامه استیضاح وزیر علوم در حافظه ما خواهد ماند

عصر جنوب: جمعی از جوانان اصلاح طلب بندر ماهشهر در واکنش به امضای نامه درخواست استیضاح وزیر محترم علوم توسط حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان طی یک بیانیه، اعتراض خود را نسبت به عملکرد وی اعلام کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

جناب آقای حبیب آقاجری نماینده محترم مردم بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان

با سلام

در حالی در آستانه استیضاح دکتر فرجی دانا وزیر علوم قرار داریم که بی شک یکی از موفق ترین وزرای کابینه دکتر روحانی در یک سال گذشته بوده است. خبر استیضاح ایشان اکثریت ملت ایران را متحیر و متاثر نمود و ما مردم شهرستان بندر ماهشهر را غمی مضاعف است از اینکه نام وکیل خودمان در خانه ملت را جزء استیضاح کنندگان یافتیم.

این روزها مدام با خود این سوال را تکرار میکنیم که با وجود حمایت بی نظیر نخبگان و جامعه علمی و دانشگاهی از دکتر فرجی دانا، چرا نماینده مردم ماهشهر باید برخلاف جریان رودخانه خروشان نخبگی ایران حرکت کند، در حالی که ماهشهر دیاری نخبه پرور و حامی نخبگان بوده است؟

جناب آقای آقاجری! شما در مصاحبه ای فرموده اید؛ [آقای فرجی دانا از وزارت علوم رفتنی است]، در حالی که استیضاح به معنای توضیح خواستن است، ولی گویا شما به هیچ عنوان قصد توضیح خواستن و قانع شدن را ندارید و این چیزی جز حب و بغض سیاسی را در ذهن ما متبادر نمی کند.

با توجه به شناختی که از جنابعالی داریم، انتظاری مبنی بر پس گرفتن امضای خود از پای درخواست استیضاح وزیر علوم از شما نداریم، اما بی شک امضای شما پای این درخواست حداقل تا زمان انتخابات مجلس دهم در حافظه ما مردم ماهشهر خواهد ماند.

در پایان عاقبت به خیری خودمان و شما را از درگاه حضرت حق خواستاریم.

والسلام علی من اتبع الهدی

۲۸ مرداد ۱۳۹۳

جمعی از جوانان اصلاح طلب بندر ماهشهر

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.