اینترنت؛ مردم شادگان را کلافه کرد

عصر جنوب: کاربران شادگانی از سرعت پایین اینترنت و همچنین اختلال در شبکه تلفن گلایه مندند.

تکرار گزارش‌ها و انتقادها از ضعف و کاستی و مشکلات حوزه ارتباطات و تلفن ثابت و اینترنت شادگان در رسانه‌های استان مثل آن حکایت دارویی شده است که زیاده‌روی در مصرف و تکرار آن موجب بی‌خاصیتی دارو می‌شود و این گزارش‌های تکراری هم گویا به سرنوشت همان تکرار دارو گرفتار شده است.

سرعت اینترنت در شادگان بیش از حد انتظار پایین است به طوری که برای دانلود یک عکس یا مطب کوتاه ساعت‌ها باید به انتظار نشست و زمان زیادی را سپری کرد.
سرعت پایین اینترنت و قطعی مکرر آن در شهرستان شادگان مشکلات زیادی را برای کاربران و شهروندان شادگانی ایجاد کرده است و مردم این شهر بر لزوم ساماندهی وضعیت اینترنت تاکید دارند.

هر چند مشکل قطع و وصل اینترنت تقریبا به یک مشکل بزرگ برای کاربران در کشور تبدیل شده اما این معضل مردم و کاربران شادگانی را حسابی کلافه کرده و شماری از آنها با انتقاد از ضعف مداوم اینترنت در این شهرستان خواستار توضیحات مسئولان اداره مخابرات در این باره شده‌اند.

شماری از کاربران از جمله کافی نت‌ها، خدمات کامپیوتری و دانشجویان، کارکنان اداره‌ها و مغازه‌داران شادگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان، نسبت به همین وضعیت اینترنت و قطعی آن انتقاد کردند و خواستار حل و رفع مشکل شدند.

ضعف اینترنت در شادگان گریبان‌گیر رسانه‌ها، به‌ویژه خبرنگاران که تمام فعالیت آنها وابسته به اینترنت است، و همچنین نارضایتی کاربران شده است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.