انتقاد شدید ویسی از داور دیدار پرسپولیس واستقلال خوزستان

عصر جنوب: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ازقضاوت داور امروز تیمش برابر پرسپولیس انتقاد کرد وگفت : این آقا با من خصومت شخصی دارد وبا انتخاب او می خواستند پرسپولیس را از بحران خارج کنند

عبدالله ویسی پس از شکست دو بریک تیمش برابر پرسپولیس با بیان اینکه جباری کارمند وزارت ورزش است،افزود: پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش است و داوردیدار امروز نیز کارمند این وزارتخانه می باشد، آنها با این انتخاب می خواستند تیم پرسپولیس را از بحران خارج کنند.

 

وی درحالی که به شدت از نتیجه ناراضی به نظر می رسید تاکید کرد:ذهنم کار نمی کند که درباره این دیدار صحبت کنم ما تیم برتر میدان بودیم ولی با این داوری هایی که برای ما انجام می شود نمی توان حرفی نزد.

 

ویسی ادامه داد: آقای جباری با من خصومت شخصی دارد و در کمیته آموزش بارها اجازه نداد اسمم در فهرست های مختلف دربیاید ، ۱۰مرتبه به محصص و احسانی زنگ زده و گفتم این آقا برای من کارخرابی می کند. در بازی با فولاد برای ما پنالتی نگرفت و بازیکن ما را اخراج کرد ، امروز هم باید سوشا مکانی اخراج می شد او نیم متر بیرون از محوطه جریمه بود.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه تا به حال علیه داوری حرفی نزده اما دیگر صبرش به سر آمده است تصریح کرد:من علیه هیچ داوری حرف نزدم ولی مگر می شود داوری که با من خصومت شخصی دارد این اتفاق ها را رقم می زند درموردش صحبت نکرد من فقط درباره داوری حرف می زنم نه بازی.

 

وی ادامه داد: قبل از بازی گفتم جباری با من خصومت شخصی دارد و آدم های کوچک تر ازمن که در لیگ یک و دو هم مربیگری نمی کنند در کلاس حرفه ای گری ثبت نام کردند اما اسم من خط خورد ، من به بازیکنانم به خاطر این بازی تبریک گفتم اما این را بگویم این آقا با من مشکل شخصی داشت.

 

سرمربی استقلال خوزستان گفت: در این فصل ما پنج هفته است که نباحته ایم اما می خواستند پرسپولیس راازبحران خارج کنند ،ما مردانه بازی کردیم و باختیم .


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.