یاد واره شهدا و ایثار گران ۸سال دفاع مقدس شبکه بهداشت ودرمان اندیمشک بر گزار شد

  عصر جنوب :  یاد واره شهدا و ایثار گران ۸سال دفاع مقدس شبکه بهداشت ودرمان اندیمشک با حضور پر شور مردم و مسئولین شهری  بر گزار شد.


به گزارش خورنا امام جمعه اندیمشک در این یادواره که در محل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد ، شهدا را نمادی از عشق دانست و گفت:شهادت مکتبی است که باید کتابهای زیادی در باره آن به رشته تحریر در آید. حجت الاسلام ‘نعمت اله خدامی ‘ افزود: کنگره شهدای اندیمشک در راستای معرفی ،تبیین اهداف و بیان ویژگی های شهدای والامقام در اسفند ماه برگزار خواهد شد و این امر می تواند شروعی برای بیان ویژگی های شاخص شهدا باشد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت:باید واقعیت های جنگ تحمیلی و ابعاد این جنگ بخوبی برای جامعه تبیین شود.’ عیسی دارایی ‘ افزود:دوران دفاع مقدس روز به روز زنده تر شده و هر روز به عزت دفاع مقدس افزوده می شود.وی فشار امریکا در مسئله هسته ای را ناشی از ضعف غرب در این زمینه دانست و گفت:امروز اگر امریکا به دنبال مساله هسته ای است بدلیل ترس از قدرت ایران اسلامی می باشد چرا که ایران اسلامی به تهدید اقتصادی برای غرب تبدیل شده است.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود:ایران اسلامی امروز به ابر قدرتی در منطقه تبدیل شده که حاصل دفاع مقدس و دستاوردهای ارزشمند آن دوران است.

‘ احمد مجیدی ‘ مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک نیز ، ولایت پذیری ، استقامت، وحدت و پایداری ، مهندسی دفاعی ،ایجاد فضای امن برای اجرایی شدن اهداف و برنامه های انقلاب اسلامی و اعتماد به جوانان را از جمله دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد.

در این آئین از خانواده معظم شهیدان ‘احمد آقا نمکی  خامنه’ و ‘محمد هادی پوررکنی ‘ از شهدای بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت ودرمان  اندیمشک و نیز جمعی از ایثارگران و جانبازان این مجموعه تجلیل شد.

در حاشیه این یادواره نمایشگاه عکسی با عنوان یاد یاران برپا شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.