منصوریان: از فولاد خوزستان شناخت کامل داریم

عصر جنوب: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت : بازیهای تیم فوتبال فولاد خوزستان را آنالیز کرده به همین خاطر برای کسب سه امتیاز این مسابقه دربرابر این تیم قرارخواهیم گرفت .

علیرضا منصوریان که بعدازظهر پنجشنبه درمصاحبه قبل ازبازی به سوالات خبرنگاران دراهواز پاسخ می داد اظهارداشت : براساس شناختی که از این تیم وافکار کادرفنی آن داریم رسیدن به سه امتیاز این مسابقه دوراز انتظار نخواهد بود.

وی اضافه کرد : با توجه به اینکه دو تیم ازبازیکنان خوب وبا کیفیتی برخوردارند لذا فردا شاهد یک بازی خوب و تماشایی در ورزشگاه غدیراهواز خواهیم بود.

منصوریان با اشاره به دو بازی گذشته این تیم در برابر استقلال صدرنشین و نفت مسجدسلیمان قعرنشین جدول گفت : بازیکنان ما در این دو بازی که در نوع خود سخت و دشواربود نشان دادند که می توانند در برابر هرتیمی درلیگ با هرموقعیتی بازی کنند ونتیجه بگیرند.

وی با اشاره به سابقه باشگاه فولاد خوزستان در پرورش بازیکن اظهارداشت : بازی با تیمی که دارای مشخصه هایی همانند قهرمانی در لیگ برتر ، دارای آکادمی و اینکه بازیکنانش زمین تبحر خاصی دارند کار ساده ای نیست ، ازهمین رو کار دشواری دراین بازی داریم.

منصوریان با بیان اینکه تیمش به انسجام تیمی رسیده است افزود : دراین بازی همه تلاش خودرا به کارخواهیم برد تا بتوانیم تیم فوتبال فولاد خوزستان را شکست داد وبه سه امتیاز لازم برسیم .

دیدار تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و نفت تهران ازهفته دهم لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت ۳۰/۱۷دقیقه روزجمعه (فردا ) در ورزشگاه غدیراهواز برگزارمی شود .


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.