وزیر کشور: در تامین امنیت مرزها هیچ مشکلی نداریم

عصر جنوب: وزیر کشور در پاسخ به خبرنگار ایرنا در اهواز گفت: در امنیت مرزها هیچ مشکلی نبوده و هیچ تحرکی در درون مرزها واقعا’ نداشتیم.

‘عبدالرضا رحمانی فضلی’ چهارشنبه شب در حاشیه دیدار با علما، روحانیان و ائمه جماعات در اهواز در پاسخ به سوال ایرنا اظهار کرد: در آن سوی مرزها تحرکاتی داشتیم که ما ناظریم و هم رصد می کنیم و در مواقعی که عبور از مرز اتفاق بیافتد با آن قاطعانه برخورد می کنیم.

 

وی درباره الکترونیکی شدن انتخابات هم گفت: به دنبال آن هستیم و مذاکرات خود با شورای نگهبان را شروع کرده ایم و امیدواریم با هم به توافق برسیم تا برای مجلس آتی و سال بعد آن را انجام دهیم.

 

وزیر کشور همچنین درباره سفر خود به خوزستان گفت: هر دو هفته یک بار سعی می کنم به استان ها بروم تا هم ارزیابی از عملکرد مدیران استانی داشته باشیم و هم به مسایل و مشکلات استان رسیدگی کنیم.

 

رحمانی فضلی گفت: در این سفرها نشست هایی اعم از شورای تامین، اداری و مبارزه با مواد مخدر می گذاریم، به پروژه ها سرکشی می کنیم و مشکلات و مسایلی که در استان است اگر در حد اختیارات وزارت کشور باشد در آنجا دستور می دهیم حل می شود و اگر در حد دولت باشد مشکلات را به دولت می بریم و در آنجا مطرح و پیگیری می کنیم.

 

وی افزود: این هفته هم به لطف خداوند سفر ما به خوزستان با هفته دفاع مقدس تقارن داشت و توفیقی بود که انشاء الله در این منطقه و محل یاد شهدای عزیز را گرامی بداریم و این ماموریت خود را انجام دهیم.


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.