آغاز عملیات اجرایی پارک تفریحی کوهستانی تشان

عصر جنوب: شهردار تشان گفت: ساخت و عملیات اجرایی پارک تفریحی کوهستانی تشان کلید خورد.

علی مراد نصریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با فرمانداری، اداره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان و همچنین اعضای شورای شهر و بخشداری تشان طرح تملک پارک تفریحی کوهستانی تشان آغاز شده است.مساحت این پارک تفریحی ۳۵ هکتار بوده که در دامنه کوه شهر تشان حد فاصل کوی آبلش و تنگ بنقرار گرفته است.

شهردار تشان در ادامه ضمن اشاره به تملک این زمین و واگذاری هر چه سریع‌تر آن به شهرداری تصریح کرد: این پارک بزرگ تفریحی شهر تشان که در محلی طبیعی و بکر واقع شده دارای جاذبه‌های تفریحی و گردشگری خوبی است.

نصیریان خاطر نشان کرد: کار مطالعات و طراحی پارک فوق با وضعیت موجود زمین در شرف انجام است و اگر مشکلات تملک به زودی حل شود کارهای اجرایی آن در اولین فرصت ممکن کلید زده می‌شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به مشکل آب‌های سطحی با توجه به در پیش بودن فصل زمستان ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با اداره جهاد کشاورزی به دلیل اینکه آب‌های سطحی و پسماندها و فاضلاب شهری در مسیر خروجی به کانال آب کشاورزی منتهی می‌شود که خود باعث آلودگی و خطر زیست محیطی است.

شهردار تشان یادآور شد: احداث جدول و کانال مجزا یکی از راهکارهای پیشنهادی به‌منظور تفکیک آب فاضلاب خانگی و آب‌های سطحی بوده که نیازمند اعتبار است.

وی در پایان ضمن اشاره به مشکل آب‌های سطحی افزود: همه جداول دفع آب‌ها و فاضلاب با توجه به شیب زمین و توپوگرافی منطقه به کانال‌های آب کشاورزی منتهی و آب فاضلاب و آب کشاورزی ادغام می‌شود که نیاز است این موضوع به صورت جدی پیگیری تا سلامت و بهداشت مردم تامین شود.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.