استفاده از ظرفیت‌ های دانشگاه جندی شاپور برای دانشکده علوم پزشکی آبادان

عصر جنوب: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از تمام ظرفیت‌ های دانشگاه جندی شاپور اهواز برای دانشکده علوم پزشکی آبادان استفاده می کنیم.

اسماعیل ایدنی در حاشیه آئین تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم و پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس برگرفته شده از رشادت‌ های ایثارگران، جانبازان و شهیدان و همچنین همه مردم است که در آن دوران تلاش ‌های زیادی را کردند.
وی خاطرنشان کرد: دانشکده علوم پزشکی آبادان در دوران دفاع مقدس حضور فعال داشته است و امیدواریم شاهد رشد و توسعه آن در استان خوزستان و کشور باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: باید تدابیری اتخاذ شود که دانشگاه‌ های علوم پزشکی استان خوزستان، توسعه همه جانبه داشته باشند. به طور حتم از تمام ظرفیت‌ های دانشگاه جندی شاپور اهواز برای دانشکده علوم پزشکی آبادان استفاده می کنیم.

ایدنی تاکید کرد: شهر آبادان دارای فرصت‌ های بسیاری در زمینه پزشکی است که باید از حداکثر امکانات استفاده کرد لذا از امکاناتی که در دانشگاه جندی شاپور اهواز است برای دانشکده علوم و پزشکی آبادان استفاده می کنیم.


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.