نصب پرچم ۱۳ متری ایران در سردشت زیدون

عصر جنوب: شهردار سردشت زیدون از نصب پرچم ۱۳ متری جمهوری اسلامی همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهر خبر داد.

حبیب‌الله کشت‌زر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان از نصب پرچم جمهوری اسلامی در شهر سردشت زیدون خبر داد و اظهار داشت: این اقدام در راستای نصب نماد پر افتخار ایران اسلامی یعنی پرچم بزرگ و مقدس جمهوری اسلامی در شهر شهیدپرور و ولایتمدار سردشت زیدون انجام شده است.

وی با اشاره به انجام این مهم به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: اعتبار این پروژه بالغ بر ۱۲۰ میلیون ریال بوده که از منابع داخلی تامین شده است.

شهردار سردشت زیدون خاطر نشان کرد: این پرچم با ابعاد هفت در ۱۳ متر و به مساحت ۹۱ مترمربع بر روی پایه‌ای به ارتفاع ۲۴ متر و از نوع سازه مخروط فولادی نصب شده است.

کشت‌زر با بیان اینکه این پرچم با قابلیت دوران ۳۶۰ درجه بوده و تمام هزینه تهیه و نصب آن از محل اعتبارات شهرداری پرداخت شده است، اضافه کرد: پرچم‌ بزرگ ایران با شرایطی ویژه که قابلیت متحرک بودن پرچم را دارد در محل‌ ورودی شهر سردشت نصب شده است.

شهردار سردشت زیدون در ادامه ضمن اشاره به نصب دومین پرچم جمهوری اسلامی در ورودی شهر از سمت استان بوشهر خبر داد و گفت: این پرچم نیز با ارتفاع ۳۷ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال در آینده نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: امروز نماد پرچم جمهوری اسلامی که حاصل رنج‌ها و ایستادگی‌ها و مقاومت‌ها بوده باعث افتخار ملت مسلمان ایران اسلامی است.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.