آبادان در حوزه توسعه خوزستان نقش کلیدی دارد

عصر جنوب: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: آبادان از دیر باز نقش کلیدی در توسعه استان خوزستان داشته و دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، اسماعیل ایدنی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در محل سالن اجتماعات این دانشکده اظهار کرد: همگان بر این امر واقف هستند که کلید توسعه خوزستان از آبادان زده شد و امید می‌رود تا با رشد و شکوفایی مجدد این شهر، بار دیگر توسعه خوزستان نیز محقق شود.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز حماسه غرورآفرین شکست حصر آبادان اضافه کرد: آنچه که ملت ما را در هشت سال جنگ تحمیلی از سایر کشورهای درگیر جنگ متمایز می‌کند نبرد دفاع مقدس بوده که برای همگان معرفی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: توکل به خدا، ایثار، جانبازی و شهامت رزمندگان اسلام و مردم سبب شد تا این دفاع وجه خوبی بیابد.

ایدنی یادآور شد: دانشکده علوم پزشکی آبادان، دانشکده‌ای نوپاست که آرزوی همه ما آن است که شاهد تعالی و رشد شهر آبادان در حوزه سلامت باشیم.

وی ادامه داد: به طور قطع تمام ظرفیت‌های دانشگاه جندی‌شاپور اعم از نیروی انسانی و تجهیزات را برای کمک به دانشکده علوم پزشکی آبادان به‌کار خواهیم گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در پایان گفت: در محلی هستیم که فرصت‌ها و تهدیدات مشابه داریم لذا نگاهی برابر به آبادان داریم و هر آنچه را که به لحاظ در اختیار گذاشتن ظرفیت‌ها و امکانات به دانشکده علوم پزشکی آبادان است، انجام می‌شود.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.