احداث سالن‌های ورزشی ایذه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

عصر جنوب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه گفت: کار ساخت چندین سالن ورزشی در دستور کار این ناحیه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، پیش از ‌ظهر امروز برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس در این شهرستان با‌ سخنرانی عبدالله بابااحمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه آغاز شد.

بابااحمدی با ‌‌تبریک هفته دفاع‌ مقدس و خیر‌مقدم به حاضران در محل و ادای احترام به ‌خانواده شهدا، جانبازان، رزمندگان و گرامیداشت یاد ۳۰۰ شهید گلگون‌کفن و پنج شهید گمنام شهرستان ایذه به‌ تشریح برنامه‌های این‌ هفته در شهرستان پرداخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه در ‌ادامه به ‌برنامه‌های عمرانی در حال اجرا اشاره داشت و عنوان کرد: ساخت دو سالن ورزشی در بخش سوسن و دهدز، احداث سالن ورزشی مجهز در منطقه نورآباد شهر ایذه، ساخت حوزه مقاومت بسیج پیان، احداث ورزشگاه روباز در منطقه بلوطک شیخان، کمک به ساخت مساجد و بهسازی مدارس و همچنین ساخت و تجهیز ساختمان جدید سپاه‌ پاسداران شهرستان از عمده برنامه‌های عمرانی صورت گرفته در امسال بوده است.

وی با بیان برنامه‌های عمرانی برای آینده تصریح کرد: دستور کار ساخت دو سالن ورزشی در روستاهای پیان و مرغا و سه سالن ورزشی ویژه بانوان و آقایان را در دست انجام داریم و امید می‌رود تا پایان سال به ‌بهره‌برداری برسند.

بابااحمدی در راستای برنامه‌های فرهنگی صورت‌ گرفته افزود: نمایشگاه کتاب و عکس با موضوعات مختلف از جمله مقابله با ماهواره و تاثیرات منفی آن، برگزاری مسابقات حفظ قرآن و… هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه با بیان اینکه دشمن با تمام قدرت در کمین جوانان ما نشسته ‌است اضافه کرد: جوانان ما باید بیشتر متوجه این خطرات بوده و کاملا آگاه باشند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات مسئولان شهرستان، از آنها خواست با دلسوزی و تلاش بیشتری به‌مشکلات مردم شهرستان رسیدگی کنند.

بابااحمدی در پایان متذکر شد: امیدواریم که در این راستا تمام اقدامات صورت ‌گیرد و فرصت خدمت‌گزاری را از دست ندهیم.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.