آسایش و آرامش فقط در ایران حاکم است/ آرامش در کشور مدیون نیروهای مسلح

عصر جنوب: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: آسایش و آرامش فقط در ایران حاکم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آیت الله جزایری صبح امروز در مراسم رژه بزرگ نیروهای مسلح که در لشکر ۹۲ زرهی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز به برکت اقتدار ارتش، ملت در اوج اقتدار به سر می برد. آن روزی که جنگ شروع شد در دل ما نسبت به کشورهای همسایه چیزی جزو محبت و دوستی نبود اما دل حزب بعث مملو کینه و دشمنی بود و به همین علت حمله وسیع وحشیانه ای را آغاز کردند.

وی افزود: رژیم بعث برای یک جنگ نابرابر خودشان را آماده کردند ولی ما برای این جنگ از ابتدا آماده نبودیم. مردم عزیز، تمامی جوانان، پیرها، زنان و حتی کودکان در دفاع مقدس حضور پیدا کرده و راه دشمن را سد کردند. در این جنگ شهدای زیادی داشتیم اما دفاع ما بسیار مقدس و جنگ دشمن جنایت بزرگی بود که به ما تحمیل شد.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: در آن روزها و در دوران دفاع مقدس بزرگان مردم حال حاضر ایستادگی و مقاومت زیادی کردند و سرانجام مقابل دشمن پیروز شدیم که نتایج این مقاومت تقدیم شهدا و ایثارگری و اقتدار فعلی است.

جزایری خاطرنشان کرد: سراسر جهان به ویژه کشورهای همسایه در آتش ناامنی و جنگ می سوزند. فقط در ایران اسلامی است که مردم در کمال آسایش و آرامش زندگی می کنند و این آرامش را مدیون ایمان، شجاعت، شهامت و ایثارگری نیروهای مسلح می دانیم. این کشور متعلق به امام زمان (عج) بوده و نیروهای مسلح نیز سرباز امام زمان هستند.

وی در پایان با اشاره به برنامه های مختلف به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مسابقه پیامکی با سوال از شهدا چه آموخته ایم به عنوان مسابقه فرهنگی در این هفته برگزار می شود که سامانه پیامکی دریافت پاسخ ها از طریق صدا و سیما اعلام می شود.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.