دوران دفاع مقدس جلوه‌ای از تمام حوادث در طول ظهور و تثبیت اسلام است

عصر جنوب: استاندار خوزستان گفت: دوران دفاع مقدس جلوه‌ای از تمام حوادث در طول ظهور، رشد و تثبیت اسلام است.
عبدالحسن مقتدایی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان خوزستان اظهار کرد: این ایام در حقیقت یادآور آن است که چه افرادی را از دست دادیم تا چه چیزهایی به دست آوریم.

وی افزود: ما در قبال همه آنهایی که رفتند و همه آنچه که به عنوان امانت به دست ما رسیده است، در قبال نسل آینده و گذشته به لحاظ قانونی و شرعی و در برابر خداوند مسئول هستیم و جای هیچ‌گونه سستی وجود ندارد.

مقتدایی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور پربارترین و برجسته‌ترین فصل کتاب انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و در ادامه مقام معظم رهبری است.

استاندار خوزستان بیان کرد: انقلاب اسلامی امروز کتاب کاملی بوده که با فرضیه برخورداری اسلام از حکومت و ارکان اداره جامعه با عظمت تدوین شده و نتایج آن نیز مشخص است.

وی ادامه داد: در سراسر دنیا هر آنچه که از استقلال‌طلبی و رعایت شأن مردم مشاهده می‌شود به فصلی از عملکرد کتاب انقلاب اسلامی مراجعه شده است.

مقتدایی اضافه کرد: این کتاب نتیجه تحقیق میدانی سران نظام است که محقق اصلی آن امام راحل و جوهر آن خون شهدا بوده، کامل شده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی فصول مختلفی از ثبات، دفاع مقدس، بازسازی، به‌روز کردن امکانات و موفقیت‌های علمی را پشت سر گذاشته است و امروز ایران اسلامی به کشوری تبدیل شده که منطقه و دنیا بر روی آن حساب باز کرده‌اند.

استاندار خوزستان ادامه داد: دوران دفاع مقدس جلوه‌ای از تمام حوادثی است که در طول ظهور، رشد و تثبیت اسلام صورت گرفت و افتخاری برای نسلی چون ما، شهدا و پرچم‌داران آینده نهضت است.

مقتدایی افزود: هیچ اتفاقی در منطقه به نتیجه نمی‌رسد مگر آن‌که ایران اسلامی در آن حضور داشته باشد؛ البته حضور مداوم مردم در این مقاومت‌ها است که نظام به پشتوانه آنها توانست کاری بزرگ انجام دهد.

وی در پایان گفت: کتاب انقلاب اسلامی با تمام فصول آن بیانگر آن است که ملت‌هایی وجود دارند که می‌توانند برابر ظالمان مقابله کنند.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.