آبادان نایب قهرمان فوتبال جام مهر اروند شد

عصر جنوب: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: رقابت‌های چهار جانبه فوتبال جام مهر اروند با نایب قهرمانی آبادان به پایان رسید.

پیمان ادیبی در حاشیه اختتامیه نخستین دوره مسابقات فوتبال جام مهر اروند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، با اشاره به اینکه این دیدار در زمین چمن مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور و میان تیم‌های آبادان و اهواز برگزار شد اظهار داشت: این دیدار که در پایان وقت قانونی با نتیجه دو بر دو به پایان رسید کار را به ضربات پنالتی کشاند.

 

وی اضافه کرد: «امید حمدی اصل» دو بار برای آبادان گلزنی کرد و گل‌های تیم اهوازی را نیز «سید ابراهیم تهامی» و «سیاوش بختیاری‌زاده» به ثمر رساندند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: در ضربات پنالتی نیز این نماینده اهواز بود که با حساب چهار بر یک به پیروزی رسید و قهرمان نخستین دوره مسابقات فوتبال جام مهر اروند شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در آئین پایانی این رقابت‌ها پیمان ادیبی رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان، علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت، عبدالحسن مختاری رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان و تنی چند از مسئولان شهر حضور داشتند.

 

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند به مناسبت گرامیداشت حماسه سالروز شکست حصر آبادان در پنجم مهرماه سال جاری و در ساعت ۱۹ در سالن ولیعصر مجموعه ورزشی دهداری آبادان به طور رسمی آغاز می‌شود.

 

 


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.