امام جمعه ابادان: کمر داعشی ها توسط جوانان عراقی شکست

عصر جنوب: امام جمعه آبادان با اشاره به اعلام ائتلاف ۴۰ کشور به رهبری آمریکا بر ضد داعش گفت: این ائتلاف سودی ندارد زیرا کمر داعشی ها توسط جوانان عراقی شکسته شده است.
حجت الاسلام ‘علی ابراهیمی پور’ در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته آبادان در مصلای ثامن الائمه آبادان افزود: داعش و القاعده دست پرورده کشورهای غربی، و عربی می باشند و اعلام ائتلاف آمریکایی ها ضد داعش مضحک است.

 

وی اظهارکرد:آمریکا با اعلام این ائتلاف، بدنبال اهداف پلید دیگری است و می خواهد بار دیگر در کشورهایی همانند سوریه و عراق رخنه کند.

 

خطیب جمعه آبادان، اسلام ستیزی آمریکا با شعار مبارزه با تروریسم را یادآور شد و گفت: آمریکا هدفی جز ضربه زدن به اسلام را ندارد و نمی خواهد در خاورمیانه آرامشی وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور اضافه کرد: کشته شدن خبرنگاران آمریکایی و انگلیسی بهانه ای بیش نبود زیرا آمریکایی ها هرگز بدنبال حقوق بشر و بشریت نبوده اند.

 

وی گفت: زمانی که داعشی ها سر کودکان و زنان عراقی و سوریه ای را می بریدند آمریکایی ها که مدعی احقاق حق بشریت هستند کجا بودند؟

 

خطیب جمعه آبادان در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهارکرد:همانطور که روز سوم خرداد در تاریخ ایران مهم است باید شکست حصر آبادان هم مهم جلوه داده شود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: به طور حتم شکست حصر آبادان زمینه پیروزی های زیادی در انقلاب اسلامی ایران بود و اگر شکست حصر آبادان نبود خرمشهر هم آزاد نمی شد.


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.