مشکلات مدارس و دانش‌آموزان بی ‌بضاعت اروند کنار رفع شود

عصر جنوب: رئیس آموزش و پرورش اروندکنار گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید انتظار می‌رود مشکلات مدارس اروندکنار و همچنین دانش‌آموزان بی‌بضاعت مورد رسیدگی قرار گیرد.
سامی شعبانیان شامگاه گذشته در همایش بازگشایی واحدهای آموزشی آبادان که در محل سالن غدیر این شهر برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه‌های بازگشایی مدارس باید تا اوایل مهر و تحت عنوان کمیته‌ های پنجگانه انجام شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در شهر اروندکنار تقریبا پنج هزار دانش‌آموز، ۴۲ واحد آموزشی، ۲۷۰ پرسنل و ۲۲۶ کلاس وجود دارد.

 

رئیس آموزش و پرورش اروندکنار ادامه داد: نیروهای آموزشی در اروندکنار ساماندهی شده اند. طی روزهای گذشته با برپایی پایگاه ‌های سنجش بسیاری از دانش‌آموزان اروندکناری مورد سنجش قرار گرفتند.

 

شعبانیان افزود: با توجه به اینکه اروندکنار شهری مرزی است باید به آن توجه وی‍ژه ای شود.

وی تصریح کرد: پراکندگی در بعد مسافت مدارس، کمبود نیروی انسانی و محرومیت دانش‌آموزان اروندکنار از جمله مشکلات پیش روی آموزش و پرورش در این شهر است. همه مسئولان باید در کنار آموزش و پرورش برای رفع محرومیت دانش آموزان همکاری های لازم را داشته باشند تا این دانش آموزان بتوانند بدون نگرانی در ارتباط با مشکلات مالی به تحصیل و علم آموزی بپردازند.

 

رئیس آموزش و پرورش اروندکنار عنوان کرد: باید برای رفع محرومیت ‌زدایی دانش‌آموزان بی ‌بضاعت اروندکنار هرچه سریعتر تدابیر لازم اتخاذ شود. اگر دانش آموزی همچنان در محرومیت باقی بماند قطعا علاوه بر تاثیر منفی در روحیه وی امکان افت تحصیلی و یا حتی بازماندگی از تحصیل نیز وجود دارد.


 

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.