هیچگونه امکانات مناسبی برای اطفای ‌حریق در ایذه نیست

عصر جنوب: معاون فرماندار ایذه گفت: هیچگونه امکانات مناسبی برای اطفای‌ حریق در دست ماموران امدادرسانی شهرستان نیست.
رسول امیری ظهر امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان که با حضور مدیران برخی اداره‌ها در سالن نشست‌های فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: مشکلات موجود در شهرستان باید اعلام شود تا در این‌گونه نشست‌ها چاره‌ای اندیشیده و اقدامات لازم صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه در ابتدا نگذاریم برخی مشکلات به‌وجود آید و سپس پیگیری شود تصریح کرد: با توجه به‌ اینکه هیچگونه امکانات مناسبی برای اطفای‌حریق در دست ماموران امدادرسانی شهرستان نیست از این افراد درخواست می‌شود تا از قبل، برای مواجه شدن با این بلایا آمادگی کامل داشته باشند.

 

معاون فرماندار ایذه ادامه داد: در برخی حوادث طبیعی مانند بارندگی و رعد‌ و‌ برق اطلاع‌رسانی‌های قبلی باید صورت گیرد و در این زمینه از مسئولان مرتبط اداره‌ها انتظار می‌رود تا در راستای پیش‌آمد برخی مشکلات به مردم اطلاع‌رسانی کامل را انجام دهند.

 

امیری با بیان اینکه در بحران‌های شهرستان جان مردم در خطر است افزود: در بحث خدمت‌رسانی، از نیروهای اداری که آموزش مقابله با حوادث را دیده‌اند استفاده می‌شود.

 

وی همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست تا در‌ صورت بروز اتفاق در کنار هم به مردم کمک‌رسانی کنند.

 

معاون فرماندار ایذه عنوان کرد: با توجه به تغییرات فصلی و احتمال وقوع بحران، مدیران شهرستان باید به‌صورت هر دو ماه یک‌بار مورد ارزیابی قرار گیرند.

 

امیری در پایان گفت: اذعان داشت: با‌توجه به‌اینکه ایذه محور مواصلاتی بین سه استان به‌حساب می‌آید بحث مربوط به راهسازی در شهرستان و جاده‌های برون استانی منطقه باید مورد توجه مسئولان شهرستان قرار گیرد.

 

 

 


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.