جایگاه فعلی آموزش و پرورش آبادان در خور شان مردمانش نیست

عصر جنوب: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: متاسفانه جایگاه و وضعیت فعلی اداره آموزش و پرورش آبادان در خور شان مردمانش نیست.

جمشید کمایی بعد از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه سرپرستان پیشین و جدید اداره آموزش و پرورش آبادان در محل تالار مهر این شهر با قدردانی از تلاش سرپرست پیشین اداره آموزش و پرورش آبادان اظهار کرد: سید سعید موسوی با وجود کمبود اعتبارات و امکانات، چرخ آموزش و پرورش را در مدت چهار ماه تصدی خود به عنوان سرپرست اداره به خوبی به چرخش درآورد که البته کار سختی هم بود.

 

وی اضافه کرد: امید می‌رود تا سرپرست جدید نیز با استفاده از تجربیات گذشته، بهره‌گیری از دانش جدید و همکاری، همفکری و بسیج نیروهای انسانی در حوزه آموزش و پرورش و به دور از هر گونه گرایش، جناح‌بندی، گرایش و سلیقه بتواند کارهایی را به انجام برساند تا منجر به شکوفایی بخش آموزش در آبادان شود.

 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش متعلق به یک واحد و یا سازمان خاص نیست، تصریح کرد: امید می‌رود تا با برنامه‌ریزی دقیق، انجام کارهای کارشناسی شده و هدفمند بتوانیم در راستای جلب و ترغیب مشارکت و همراهی مردم بکوشیم.

 

کمایی از ارائه پیشنهادات مالی و موضوع نظارت به عنوان دو مقوله اصلی در بحث آموزش و پرورش نام برد و یادآور شد: مسئولان پیشین اداره آموزش و پرورش آبادان در گذشته متناسب با امکانات و توانمندی‌ها و داشته‌هایشان تمام تلاششان را برای بهبود وضعیت کیفی و کمی آموزش و پرورش به کار برده‌اند.

 

وی ابراز امیدواری کرد تا سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش آبادان نیز با همین تلاش و کوشش وضع موجود را به سمت بهبود سوق دهد.

 

این مسئول در پایان گفت: بهبود کیفیت آموزشی، مبارزه با بی‌سوادی و بسترسازی در مناطق حاشیه‌ای و توجه به رفع نیازها و مشکلات نیروهای آموزشی باید همواره مد نظر قرار گیرد.

 

 

 


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.