دربی ۸۳ در دست المپیکی ها

عصر جنوب – asrejonoob.ir: دربی ۸۳ پایتخت روز جمعه ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود. یکی از عوامل مهم برگزاری این مسابقه داور دربی است. برای قضاوت در این مسابقه سه گزینه اصلی وجود دارد حسین زرگر، اشکان خورشیدی و علیرضا فغانی.

با این حال با توجه به اینکه فغانی اولین داور آسیایی بود که فینال فوتبال المپیک ۲۰۱۶ را سوت زده قضاوت دربی ۸۳ به احتمال ۹۹ درصد به فغانی رسیده و او به همراه رضا سخندان و محمد منصوری این مسابقه مهم را قضاوت خواهند کرد. البته صحبت‌هایی مبنی بر تغییر کمک‌داوران این بازی مطرح شد که بعید است عملی شود و همان تیم داوری فینال المپیک دربی را سوت خواهد زد.
این بازی فرصت عالی برای آشتی هواداران و بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس با علیرضا فغانی است. در فصول گذشته هواداران پرسپولیس و استقلال نسبت به علیرضا فغانی موضع داشتند و از برخی اشتباه‌های سهوی او گلایه‌مند بودند. با این حال اکنون که فغانی در عالی‌ترین سطح فوتبال جهان قضاوت کرده فرصتی ایده‌آل برای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس است تا با فغانی آشتی کنند.
قضاوت خوب فغانی در دربی ۸۳ می‌تواند فصل جدیدی از روابط هواداران دو تیم سرخابی با این داور ممتاز بین المللی را رقم بزند به شرطی که هواداران دو تیم هم در جریان مسابقه با داور کاری نداشته باشند و اجازه بدهند او با فراغ بال این مسابقه حساس را قضاوت کند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.