دیدار استقلال‌خوزستان و تراکتورسازی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود

عصر جنوب: مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان با بیان این‌که زمین چمن ورزشگاه غدیر اهواز شرایط مطلوبی دارد، ‌گفت: با این وجود و باتوجه به درخواست باشگاه استقلال خوزستان، دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.

 

عزیز صادقی درباره شرایط ورزشگاه غدیر اهواز اظهارکرد: ورزشگاه غدیر یکی از مجهزترین و بهترین ورزشگاه‌های حال حاضر کشور است و اکنون نیز چمن این ورزشگاه بسیار آماده و بدون ایراد و اشکال است.

 

وی بیان‌کرد: باتوجه به شرایطی که ورزشگاه غدیر اهواز دارد، این ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات است. با پیگیری‌هایی که طالقانی، رییس هیات فوتبال استان نیز انجام داده است، این ورزشگاه شرایط بسیار ایده‌آل و مطلوبی برای برگزاری دیدارهای لیگ برتر دارد.

 

مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان افزود: روز گذشته(دوشنبه) نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال و اعلام کردیم که از هفته آینده که فولاد در اهواز میزبان نفت تهران است، این بازی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار ‌شود که آن‌ها نیز این موضوع را پذیرفتند.

 

وی در پاسخ به این پرسش ‌که چرا دیدار استقلال خوزستان و تراکتورسازی از هفته نهم لیگ برتر کشور، این هفته در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود؟ عنوان‌کرد: این دیدار بنا به درخواست باشگاه استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی انجام خواهد شد.

 

به گزارش ایسنا؛ استقلال خوزستان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور روز پنج‌شنبه(۲۷ شهریورماه) از ساعت۱۸:۴۰ در ورزشگاه تختی اهواز میزبان تراکتورسازی است.

 


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.