کیفرخواست ۴ عضو شورای شهر تبریز صادر شد/ اعضای علی البدل جایگزین می شوند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: شهرتی‌فر، فرماندار تبریز، از صدور کیفرخواست چهار عضو شورای شهر تبریز خبر داد و افزود: با تعلیق این اشخاص، چهار عضو علی‌البدل در جلسه آینده مراسم تحلیف را برگزار خواهند کرد.

به گزارش روز نو به نقل از سایت آناج، رحیم شهرتی‌فر در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر اینکه آیا صدور کیفرخواست متهمان پرونده ارتشا و اختلاس شهرداری تبریز صحت دارد، اظهار کرد: طبق اخبار واصله، دستگاه قضائی با بررسی جمیع اوراق، کیفرخواست، چهار نفر از اعضای شورای شهر تبریز را صادر کرده است.

وی افزود: براساس قانون تشدید مجازات‌ها، اعضایی که برای آنها کیفرخواست صادر شده است، از کار معلق می‌شوند و اجازه حضور را در شورا ندارند. فرماندار تبریز در پاسخ این سؤال که روند جایگزینی اعضای علی‌البدل چگونه خواهد بود، ابراز کرد: در اولین جلسه آتی شورای شهر تبریز، چهار نفر از اعضای علی‌البدل مراسم تحلیف را بجا خواهند آورد؛ دو عضو علی‌البدل قبلی هنگام بازداشت متهمان در مقام جایگزین در پارلمان محلی حضور یافته بودند و بار دیگر مراسم تحلیف را برگزار خواهند کرد. گفتنی است؛ نورمحمدزاده، لطفی، فخرآذر و زاهدی چهار عضو علی‌البدلی هستند که در جلسه روز یکشنبه شورا تحلیف خواهند شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.