تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور تا روز یک‌شبنه

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۵ تا ساعت ۲۴ روز یک‌شبنه ۳۱ مرداد ماه خبرداد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به این‌که اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اعلام ظرفیت پذیرش جدید توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی و یا اصلاحاتی در رشته‌های مورد پذیرش توسط برخی دانشگاه‌ها و دفتر گسترش آموزش عالی از عصر امروز (چهارشنبه ۲۷ مردادماه) روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور که به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد، به‌منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای داوطلبان، مهلت انتخاب رشته و ثبت کد رشته محل‌ها در فرم اینترنتی ثبت‌نام تا ساعت ۲۴ یک‌شبنه ۳۱ مردادماه تمدید شد.

وی در ادامه از امکان ویرایش اطلاعات داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته نموده‌اند خبرداد و افزود: همچنین داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته خود را انجام داده‌اند، می‌توانند تا ساعت ۲۴ یک‌شنبه نسبت به ویرایش انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان در مورد آمار داوطلبانی که تاکنون انتخاب رشته خود را انجام داده‌اند، گفت: تا ساعت ۱۳ امروز ۱۲۱ هزار و ۳۹۳ داوطلب در رشته‌های با آزمون و ۱۷ هزار و ۵۴۰ نفر در رشته‌های بدون آزمون انتخاب کرده‌اند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.