گشت​های ارشاد انصار با ۴ هزار نیرو می​آیند

عصر جنوب: سفر روحانی به نیویورک قطعی شد، والیبال ایران در جمع شش تیم برتر جهان و هفته آینده؛ گشت‌های ارشاد انصار با ۴هزار نیرو می‌آیند موضوع‌های مهم روزنامه شرق برای انتشار در شماره روز دوشنبه است.

 
سفر روحانی به نیویورک قطعی شد، تیتر یک این روزنامه است. سفر حسن روحانی به نیویورک قطعی شد. رییس جمهوری کشورمان یک هفته دیگر (۳۱ شهریور) برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل عازم آمریکا می شود. او پیش از این در چهارمین نشست خبری خود (۸ مرداد) در پاسخ به پرسش شرق درباره احتمال سفرش به نیویورک گفته بود هنوز تصمیمی برای انجام این سفر صورت نگرفته است. او عنوان کرد برای حضور در اجلاس محیط زیست هم به نیویورک دعوت شده و درصورت قطعی شدن، برنامه سفر اعلام می‌شود.روزنامه شرق به عنوان والیبال ایران در جمع شش تیم برتر جهان پرداخت. کمتر کسی فکرش را می‌کرد خولیو ولاسکو بعد از جدایی از تیم ملی ایران باز هم به یاد شاگردان قدیمی‌اش باشد و به نفع آنها عمل کند؛ آرژانتین در آخرین بازی مرحله دوم رقابت‌های جهانی یقه آمریکا را گرفت تا شاگردان اسلوبودان کواچ به افتخاری ارزشمند برسند. درواقع ملی پوشان کشورمان دست به دو کار مهم و ارزشمند زدند؛ اول اینکه یک امتیاز ارزشمند از تیم لهستان، میزبان این رقابت‌ها گرفتند و امیدهایشان برای صعود به مرحله بعد را زنده نگه داشتند و دوم اینکه صربستان را ۳ بر یک شکست دادند.

هفته آینده؛ گشت‌های ارشاد «انصار» با ۴هزار نیرو می‌آیند، تیتر دیگر این روزنامه است. عبدالمجید محتشم، دبیرکل انصار حزب الله، روز گذشته از آغاز به کار گشت‌های ارشادی این تشکل خبر داد. دبیرکل انصار حزب الله در گفت وگو با آریا، با بیان اینکه طرح گشت‌های ارشادی انصار حزب الله آغاز شده است، از اجرای تمام عیار این طرح از هفته آینده سخن گفته و افزوده است که نیروهای عملیاتی انصار حزب الله برای اجرای این طرح از خواهران، سه هزارنفر و از برادران تقریبا هزارنفر هستند. او نحوه جذب این افراد را از طریق توزیع فرم عنوان کرده و گفته مربیان آنها ائمه جماعات مساجد و روحانیون بوده‌اند. محتشم با تاکید بر اینکه نیروهای انصارحزب الله، کارت شناسایی هم ندارند، دلیل نداشتن کارت شناسایی را نیز اینگونه بیان کرده است: ما برای خودمان امتیاز خاصی قایل نیستیم. کارت و این جورچیزها برای کارهای حکومتی است.

روزنامه شرق عنوان تبریک رهبر معظم انقلاب به فرنگی کاران ایران را انعکاس داد و نوشت: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری: در پی کسب مقام قهرمانی جهان از سوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی ازبکستان، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی به اعضا و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، کسب این افتخار و پیروزی را تبریک گفتند.

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.