نشست شورای فرهنگی دانشگاه جندی شاپور اهواز برگزار شد

عصر جنوب: دومین نشست شورای فرهنگی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد.

شورای فرهنگی معاونت درمان دانشگاه جندی شاپور اهواز برای دومین بار، با حضور همه اعضا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، امام جماعت معاونت، مسئولان واحدهای آموزش ضمن خدمت و کارشناسان امور حقوقی معاونت درمان در این دانشگاه برگزار شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این نشست ضمن اشاره به برخی روزهای مهم در تقویم ملی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس نخستین مناسبتی است که پیش‌رو داریم و با توجه به اهمیت این موضوع باید مراسم شایسته‌ بزرگداشتی برگزار کنیم.

ایرج نظری افزود: پس از هفته دفاع مقدس نیز مناسبت‌های دیگری وجود دارد که هر یک به سهم خود حائز اهمیت است و بر این اساس برنامه‌ریزی برای گرامیداشت آنها باید مد نظر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام مهدی میناوی امام جماعت معاونت درمان دانشگاه جندی شاپور اهواز نیز ضمن تائید سخنان معاون درمان دانشگاه تصریح کرد: فضای فیزیکی نمازخانه به ویژه نمازخانه خواهران، نیازمند توجه ویژه و ایجاد تغییراتی است تا فضای بهتر و مناسب‌تری را در برگزاری مراسم‌های مختلف در اختیار همکاران قرار دهد.

با نظر و مشارکت اعضا، برنامه‌های متنوعی به عنوان پیشنهاد مطرح و پس از موافقت معاون درمان دانشگاه و امام جماعت این حوزه، از سوی روابط عمومی معاونت جمع‌بندی شد.

در پایان، این جلسه با ۱۱ مصوبه و پس از تقسیم کار بین اعضا به اتمام رسید.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.