آغاز عملیات تفحص شهدا در شهر «العماره» عراق

عصر جنوب: فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از آغاز عملیات تفحص در شهر «العماره» عراق در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سید محمد باقرزاده ظهر امروز در حاشیه مراسم استقبال از شهدا در شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد ورود ۷۰ پیکر مطهر به میهن اسلامی بودید که در طی عملیات یک ماه گذشته در مناطق فاو، مجنون و شرق دجله با تلاش اعضای کمیته مفقودین و همکاری مسئولان عراقی کشف شدند.

وی اضافه کرد: این پیکر‌ها بازمانده از عملیات والفجر ۸، خیبر و بدر و تک دشمن در مناطق فاو و مجنون هستند.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از آغاز عملیات جستجو در شهرالعماره در آینده‌ای نزدیک خبر داد و عنوان کرد: اخیرا در شهرالعماره یک قبرستان قدسی شناسایی شده و به زودی عملیات جستجو در این منطقه آغاز می‌شود.

این مسئول یادآور شد: برای انجام بهتر عملیات تفحص به اطلاعات نقطه‌ای رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس نیازمندیم که از این عزیزان خواستاریم اطلاعات نقطه‌ای خود را به نمایندگان کمیته مفقودان استان‌ها و یا امور ایثارگران سپاه و ارتش منتقل کنند.

باقر‌زاده به بیان لزوم کارهای مهندسی در عملیات تفحص پرداخت و عنوان کرد: تقویت کارهای مهندسی را در دستور کار داریم و در این راستا از هر استان خواسته‌ایم که یک سهمیه بیل مکانیکی در اختیار کمیته مفقودین قرار دهید.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بر امنیت مرز‌ها و مناطقی که عملیات در آن در حال اجراست تاکید کرد و گفت: مناطق مرزی ایران و عراق با همت مرزداران ما و نیروهای عراقی امن است و گروه‌های تفحص در شرایط همراه با امنیت در حال فعالیت هستند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.