ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید از چهارشنبه

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی سال ۹۵ از روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.
دکتر حسین توکلی ، گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی‌شده ثبت‌نام این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت آغاز و در روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت پایان می‌پذیرد.

وی افزود: کلیه‌ متقاضیان علاقمند ضرورت دارد در مهلت تعیین شده، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک ثبت‌نام، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

توکلی ادامه داد: با توجه به این که هزینه ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی پرداخت می‌شود، لذا داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۱۸۰ هزار ریال، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: همچنین داوطلبانی که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبلغ وجه ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۴۶ هزار ریال دیگر نیز برای اعلام علاقه‌مندی به شرکت در گزینش رشته‌های مذکور اقدام کنند.

توکلی با بیان این‌که اطلاعیه‌ تکمیلی برای ثبت‌نام در روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۵ روی سایت سازمان سنجش و نشریه‌ پیک سنجش درج خواهد شد، گفت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون نیز از روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: پذیرش در برخی رشته‌های این آزمون بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد که اطلاعات کامل آن در دفترچه راهنمای ثبت‌نام درج خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ‌بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش در آن‌ها بر اساس آزمون است، در روز جمعه ۲۲ مرداد در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.