فولاد سوز و گداز همیشگی را نداشت / برد خفیف مدافع عنوان قهرمانی

عصر جنوب: تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، موفق شد با یک ضربه پنالتی در دقیقه ۹۴ این دیدار تساوی را با برد عوض کند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، سرانجام به ناکامی خود در هفته‌های گذشته پایان داد و موفق شد با تک گل سروش رفیعی از روی نقطه پنالتی مستطیل سبز را با برد ترک کند.

اهوازی‌ها، که چند هفته‌ای است فوتبال شاداب و روان همیشگی را از آنان شاهد نیستیم، در این هفته نیز علیرغم ایجاد موقعیت‌های بسیار، به سختی موفق شدند از سد حریف تبریزی خود عبور کنند.

فولادی‌ها، پیش از این دیدار قرار بود تا در ورزشگاه بزرگ غدیر اهواز از گسترش فولاد تبریزی پذیرایی کنند، اما به دلایل نامعلومی این دیدار در تختی اهواز برگزار شد.

به نظر می‌رسد شاگردان اسکوچیچ، دچار مشکل بزرگی به نام نبود گل زن هستند که باید کادر فنی این تیم در این خصوص چاره‌اندیشی جدی کند چرا که در ادامه مسابقات این تیم از این ناحیه دچار خسران خواهد شد.

قرمز پوشان اهوازی با از دست دادن گل زنانی چون آدریانو آلوز و عبدالله کرمی و همچنین مصدومیت آرش افشین و غیبت بختیار رحمانی، روزهای خوبی را در خط حمله پشت سر نمی‌گذارند و برای تیمی که یکی از سردم داران فوتبال ایران است، چنین کمبودی کاملاً محسوس است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال فولاد خوزستان، در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، موفق شد میهمان خود، گسترش فولاد تبریز را در لحظات پایانی با ضربه پنالتی سروش رفیعی از پیش روی بردارد.

این تیم هفته آینده در تهران و در ورزشگاه بزرگ آزادی روز جمعه رو در روی شاگردان امیر قلعه‌نویی قرار خواهد گرفت، در حالی که استقلالی‌ها در این هفته شکست سنگینی را از همشهری خود نفت متحمل شده‌اند، باید منتظر ماند و دید که این دیدار حساس در نهایت چه نتیجه ای در بر خواهد داشت.


مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.